Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

D
Övr. Katt Ja, inte helt oväntat att min maine coon hona börjat löpa, hon är ju snart 10 månader. löpte första gången i början av december, och...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: DeZemBer
·
D
Övr. Katt En av mina katter har varit dålig i magen en vecka nu hon Spyr ibland flera gånger om dan, i mellanåt går det bra 1 till 1½ dygn men sen...
Svar
18
· Visningar
1 026
Senast: Ekkatt
·
C
Övr. Katt ...vid besök hos kattungens uppfödare? Alltså vad är viktigt att veta förutom det allmänna som att de levereras enl sedvanliga regler o...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: Sotis
·
H
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,759644,00.html :cool:
Svar
12
· Visningar
890
Senast: Zuzzi
·
M
Övr. Katt Nu börjar jag förstå hur det fungerar med photobucket och nu kan jag visa min lilla hona som jag är stolt över :banana: Hon heter Lisa...
Svar
10
· Visningar
913
Senast: Lillaloppan
·
E
Övr. Katt Hej! Jag börjar undra om det är något fel på min katt. Det lilla jag vet om henne är att hon är en ca 7 år steriliserad honkatt...
Svar
12
· Visningar
4 809
Senast: Eeiram
·
L
Övr. Katt Har tillbringat förmiddagen hos vetten med min katt... En huskatt hona, 3 år gammal. Hon har vart riktigt dålig, diarre o kräks, håglös...
2 3
Svar
44
· Visningar
12 201
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Läste precis att det pågår spridning av kattpest i en grannkommun. Min ena katt är vaccinerad i april 2005, men den andra har inte fått...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Tassetass
·
M
Övr. Katt Vi tänkte ge oss på att bygga en sådan imorgon. Vad behöver man? Några bra tips? Vi har mattrör som vi tänkte linda rep runt. Hur ska...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: quila
·
Övr. Katt Vad finns det för spärrar till garderobsdörrar? Finns det några som man slipper borra för att få dit? Och var köper man dem - i...
2
Svar
39
· Visningar
5 679
Senast: Carolus
·
M
  • Låst
Övr. Katt Jag har tänkt visa er min fina kattunge men jag fattar inte hur man gör! :confused: Har även skrivit mail till ansvariga på Bukefalos...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: mandalaki
·
L
Övr. Katt Jag och min kära sambo har 2 underbara katter. Dom blev sjuka dagen efter Julafton och började kräkas några timmar efter dom hade ätit...
Svar
7
· Visningar
3 982
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Hon är så vacker min lilla Cronis :love: :love:
Svar
11
· Visningar
1 048
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Min sambo har märkt att han får känningar av korthåriga katter min inte av min långhåriga. Nån som vet hur det funkar??
Svar
10
· Visningar
4 475
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min kille har nyss skaffat katt. Hon är två år och väldigt trevlig. Men när det kommer till kloklippningen så är hon inte längre någon...
2
Svar
22
· Visningar
7 226
Senast: Sirisiri
·
S
Övr. Katt "Den perfekta katten".... Hur fin katten än är, så förstår jag inte hur en sån ilsken katt kan premieras så högt i en kattutställning...
Svar
9
· Visningar
1 389
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt En av mina katter har alltid varit lite dålig i magen. Som unge mådde hon fruktansvärt dåligt och hade ett tag sådan diarré att det bara...
Svar
2
· Visningar
1 380
Senast: Vagis
·
Övr. Katt hur mycket kostar *kastrering av honkatt *öronmärkning *vaccination förstår att det är olika, men jag vill bara ha en hum om...
Svar
18
· Visningar
1 358
Senast: jerseyko
·
E
Övr. Katt Hej! I slutet av sommaren tog jag hem en övergiven katt som bott utanför stallet i en lada i drygt två år. För att fatta mig kort...
Svar
7
· Visningar
20 859
Senast: Skjøldur
·
R
Övr. Katt Jag har två hnkatter som är drgt ½ år gammla. Dom var hos vet. iförrgår och blev kastrerade. Allt gick som bra, en av katterna var lite...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: niba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama