Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur är det möjligt? Mammas katt, som kastrerades i höstas, är just nu i fullt löp, med kavaljerer och allt. Jag trodde de slutade löpa...
Svar
8
· Visningar
9 420
Senast: CurlySue
·
S
Övr. Katt http://web.telia.com/~u50204582/bosse.htm
Svar
8
· Visningar
858
Senast: BusenPento
·
T
Övr. Katt Någon som vet ungefär när katt honor - respektive hanarna blir könsmogna? Grannen har nämligen en hankatt som alltid kommer hit och...
2
Svar
26
· Visningar
3 982
Senast: Sotis
·
A
Övr. Katt som tidligare nämnt i en annan tråd skall vi ju flytta, men den långa bil resan oroar mig så min katt får panik i bil,han bajsar ner...
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Kimz0r
·
A
Övr. Katt min katt fick enligt veterinären * svarthaka * för ett tag sedan, och jag fick instruksjoner hur man skulle tvätta och liknande. hon...
Svar
13
· Visningar
14 339
Senast: Angel of darkness
·
Övr. Katt Det är en sak jag ofta funderar på och det är vad som händer i katten när den spinner. Sätter de själva i gång hela grejen eller är det...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt ... men är det giftigt även för katter?
Svar
3
· Visningar
733
Senast: Tassetass
·
B
Övr. Katt min kattpojke på 7 år..utekatt på "landet" han har fått fram sina blinkhinnor..ser ju himla läskigt ut...de e ju ett tag sedan jag...
Svar
6
· Visningar
1 376
Senast: blissare
·
Övr. Katt Här tillbringades nyårsafton hemma helt i onödan... Snäll som man är tänkte jag att det är lika bra att vara hemma kattens första...
Svar
11
· Visningar
940
Senast: Prosit
·
I
Övr. Katt Vaknade i morse av att lill killen, 8 månader stod och försökte kraffsa över sitt kiss som han så vänligt hade lämnat åt mig på...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: Lillaloppan
·
P
Övr. Katt Jo jag har hämtat en katt mamma och hennes då 8 v gamla unge från ett katt hem. I början så var båda skygga men mamman vande sig ganska...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Jag har tagit hand om en liten kattunge stallskatten fått, hon var vild men nu tam. Ca. 3 mån? Jag tror att hon har blivit lämnad ensam...
Svar
7
· Visningar
830
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Nu har man precis kommit hem med en ny katt :D dock inte hemma i mitt "fosterhem" utan hos pojken :) En liten "tik" hihi..föddes den...
Svar
7
· Visningar
794
Senast: Minerva
·
Svar
14
· Visningar
1 234
Senast: Jasmine
·
Övr. Katt mina föräldrars katt fångar mkt möss, bär in och visar upp för husse och matte. Katten äter alltid upp mössen, men lämnar en "klump"...
Svar
5
· Visningar
16 231
Senast: taccotad
·
Övr. Katt Önskar Kung Tulle alla kattvänner här på buke.... Ni ska få njuta av en söt kattbild som jag tog av en av kattflickorna i höstens...
Svar
5
· Visningar
867
·
Övr. Katt Vi har bestämt oss för att ta bort våran vildkatt vi tog in för hon trivs inte inne och river hela köket och skriker hela nätterna...
Svar
16
· Visningar
1 334
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt För första gången i mitt liv har jag nu en renrasig katt, det är en norsk skogskatt på två år som jag tagit hand om och min första tanke...
Svar
19
· Visningar
1 273
·
Övr. Katt Hej alla bukare! Nu är jag nyfiken på att se era raskatter och då helst orientaler.:bump: Jag har en egen go tjej som jag och...
Svar
15
· Visningar
1 366
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Som inte orkar logga in: Varför har katter "dubbla" öron? Dvs den där lilla fliken längst ner på insidan av ytterörat. Vad har den...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: Snuffsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama