Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Mina kära katter är överlyckliga nu, dom har fått lite julmat i form av lite Whiskas burkmat. Dom får bara Friskies torrfoder annars men...
Svar
6
· Visningar
2 897
Svar
7
· Visningar
813
Senast: MoonFlight
·
C
Övr. Katt hon sitter på skrivbordet framför skärmen och jagar muspekaren med tassarna, fler katter som gör så? och sen när pilen försvinner...
Svar
9
· Visningar
764
Senast: satanic
·
A
Övr. Katt Idag hände det en mycket hemsk sak...jag bara gråter å gråter... På väg till skolan imorse fick jag ett telefonsamtal om att min...
Svar
10
· Visningar
1 099
Senast: Anna981
·
Övr. Katt Våra snart 2 o ett halvt år gamla kattkillar har börjat att slåss! Dom är bröder och har bott här i 2 år. Dom är ute på dagarna i...
Svar
4
· Visningar
1 181
Övr. Katt ... och jag ställs inför ännu ett problem som jag inte behövt bry mig om förr, nämligen det här med djur och smällare/raketer. Jag...
Svar
11
· Visningar
878
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Katt En liten empirisk undersökning bland er som har katter runt 15 eller äldre... ;) Hur är era katter? Helt friska eller har ni börjat...
Svar
15
· Visningar
1 176
Senast: Cina
·
L
Övr. Katt Jag fick avliva min fina fina Elsa i förrgår pga komplikationer vid steriliseringen. Är så otroligt ledsen o saknar henne nåt oerhört...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: Svalan
·
A
Övr. Katt Jag behöver hjälp & jag behöver det fort!!! Har här hos mig en honkatt som jag efter att ha sett henne gå här ute & svälta & frysa i...
Svar
13
· Visningar
3 623
Senast: Sassy
·
J
Övr. Katt Jag borjar tro att min katt ar fafang :rofl: Han alskar att sitta framfor spegeln, sa fort han kommer in sa gar han direkt fram till...
Svar
2
· Visningar
677
Senast: fiafjupp
·
Övr. Katt Någon som vet?:confused: Idag fick jag höra av en jobbarkompis att katter som bli instängda med sin döda ägare börjar äta på...
Svar
11
· Visningar
4 687
T
Övr. Katt Dessa bilderna tog jag igår Sen lite äldre bilder några veckor typ Hon heter KAJSA
2
Svar
22
· Visningar
1 578
Senast: YlvaG
·
Övr. Katt Veterinären har konstaterat kronisk kattsnuva på min katt i våras, men hon är ju pigg och så. Finns det något man kan göra för en katt...
Svar
0
· Visningar
1 879
Senast: orion_x
·
Övr. Katt Jag har en hona som fick en kattunge för 8 veckor sen. Han diar fortfarande lite då och då. Kattmamman har börjat löpa nåt gruvligt! Hon...
Svar
3
· Visningar
2 936
Senast: Snuffsan
·
Övr. Katt har 2 av våra katter börjat göra.. så vad gör ja för o få do msluta.. o hur fårja bort pisslukten? lutar åt avlivning nu
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: FT_ryttare
·
J
Övr. Katt Ena missen verkar inte vilja äta blötmaten nå mer.. hon har förut älskar maten.. dom brukar få morgon och kväll. Plus att dom har...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Sassy
·
Övr. Katt det finns ingen hejd på den här klantiga katten! funkar filmen? http://media.putfile.com/klanttorsten
Svar
5
· Visningar
803
Senast: Zuzzi
·
Övr. Katt Är det bara mina och de typ 10 andra katter jag känner som är absolut faschinerade när det gäller korgar, lådor, väskor osv och MÅSTE gå...
2
Svar
25
· Visningar
5 558
Senast: liinda_
·
Övr. Katt Är på jakt efter en birma, och funderar lite. Bor i en stuga på landet, där grannarna 50 meter bort har två katter. Jag planerar att...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Niki
·
M
Övr. Katt Jag hade tråkigt igår när jag fixade käk så jag tog och vägde mina vilddjur på köksvågen. Baby väger lite över 3 kilo, Tequila runt 4...
2
Svar
20
· Visningar
5 385
Senast: deepestsea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?