Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har en katt som jag har haft sedan hon var väldigt liten...för 6måndersen fick hon kattungar. Jag sparade en av dom för jag tyckte...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Skulle behöva göra en rejäl kamning av min katt, men han vill inte:mad: Runt huvudet går bra men inte sen, då börjar svansen gå o sen...
Svar
4
· Visningar
8 994
Senast: Blingbling
·
Övr. Katt vad behöver jag tänka på när jag tar hem min kattunge, har en "gammal" katt hemam på 14 år, vet inte hur hon kommer reagera. Vi tar hem...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Thalia
·
C
Övr. Katt Jag har bestämt mig (till 99% :) ) att skaffa en CRX och nu undrar jag om ni som har en eller flera av dessa vackra, och som jag förstår...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Björk
·
C
Övr. Katt Har ju en liten perserkatt hemma nu! Så förra veckan åkte jag och pojkvännen och hälsade på hans mamma och in kommer en katt som hter...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: jojjan
·
C
Övr. Katt Bara kollar om nån här vet... Sambon är allergisk och mår inte så bra av att göra ren kattlådan. Jag kan inte göra det, får kväljningar...
2
Svar
25
· Visningar
3 233
Senast: carina_bergquist
·
Övr. Katt Är det med vita, blåögda katter som inte är döva? :confused: Alla som har träffat/sett min ena katt har direkt frågat om han...
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: Meibla
·
M
Övr. Katt Har en hona på 7 år som sedan hennes kastration har en liten mage. Den hänger med jämt, oberoende vilken årstid det är, före eller efter...
Svar
4
· Visningar
1 302
Senast: mizz
·
S
Övr. Katt Jag blev ganska imponerad över mina katters dygnsrytm/"tidsuppfattning" idag! Jag brukar gå upp samma tid varje dag och då flyger även...
Svar
5
· Visningar
724
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Idag fick vi åka med Lina och låta henne somna. Hon har levt ett långt liv och de första 10 åren var tuffa då hon bodde i ett stall...
Svar
4
· Visningar
757
Övr. Katt Hade en katt som försvann för ca 3-4 år sedan. Vi var ute å letade o lockade efter henne då,men till slut gav vi upp var säker på att...
Svar
9
· Visningar
860
Senast: Sablar22
·
M
Övr. Katt Nu har skogskatten fått 5 st ungar (4:e kullen), de är 4 v. och jättesöta:love: !! Lite olika färger :d , sköldpaddsfärgade, randiga och...
Svar
8
· Visningar
1 712
Senast: Ämelie
·
Övr. Katt Hej alla det är så att vi med hjälp av kattkommando har fångat in en vildkatt som troligtvis är dräktig . vi fångade henne då hon...
Svar
7
· Visningar
950
Övr. Katt Vilken "konstellation" är säkrast att den fungerar? Eller spelar det ingen roll? Jag var ju tvungen att lämna min älskade katt till...
Svar
6
· Visningar
1 621
Senast: kopparberg
·
R
Övr. Katt Vet någon här vilken djurensvänners hemsida är? Gärna med telenummer för alla ställen de finns här i Svergie. I lägenheterna där jag...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: rattalskare
·
Övr. Katt Hittar inte min gamla tråd om det, så jag gör en ny :D Nu när liten börjar bli stor så börjar jag fundera på att ställa ut honom...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Meibla
·
M
Övr. Katt sötnos :love:
Svar
3
· Visningar
675
Senast: Martina_85
·
Övr. Katt Hej, Vi har en vanlig bondkatt som har blivit precis tokig i att slicka på allt, kan det ha med nån form av vitaminbrist o göra...
Svar
0
· Visningar
1 123
Senast: Casper
·
L
Övr. Katt Vi har en liten kattpojke på 16 veckor. Han är underbart kelig och mysig och allt har fungerat bra, utom en sak: Han kissar nämligen i...
Svar
5
· Visningar
1 410
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt måste bara visa mina två små gullungar.
Svar
4
· Visningar
678
Senast: Fanskap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama