Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Min kära katt har kissat på min sambos skor :mad: Det är hans favorit gympaskor så jag provade att tvätta dom med tvättmedel och...
Svar
6
· Visningar
16 926
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Då passar Missan på med att sova på bordet i finrummet. Nu är hon påkommen minsann :D ZzzzZZZzzZ Ups...Är matte redan hemma?
Svar
4
· Visningar
905
Övr. Katt Jag köpte i november en huskatt från ett katthem här i närheten. Anton som min nya vän heter :love: :love: är en otroligt härlig liten...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Här kommer bilder på våra nytillskott i kattfamiljen: Ludde och Max Ludde: Max: Båda: Det blev så tomt när vi...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt Nu måste jag stilla min undran, är vår lilla Mollgan koko eller bara Katt? ;) Man kan ligga o gosa med honom hur länge som helst...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Angely
·
M
Övr. Katt Jag har en kastrerad hankatt som är född här hemma hos mig, hans mamma och moster bor här också jag har ett stall och en stor lada...
Svar
8
· Visningar
965
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Hör är mina söta katter...den svarta är mamma till den orangsa... vill se mer bilder på era gustav katter:banana: :love: :love: :love:
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: Mitrolle
·
B
Övr. Katt Här kommer bilder på mina små älsklingar.. :love: Costas www.fotogalleriet.se/pic1159791 Cocos...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Gillar den här bilden på något sätt :D
Svar
2
· Visningar
668
Senast: fiafjupp
·
Övr. Katt Se så stor hon blivit! :eek: Hon har nu passerat 4 kg (vid 6 månaders ålder...) Har lagt några få dagsfärska bilder som en film -...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: mackan
·
Övr. Katt Vad ska en 8 v kattunge väga egentligen? Mina två väger nu 1163 g och 1174 g. Är det normalt? Och vad kan man ge dem för att få upp...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: niba
·
Övr. Katt Finns det några fördelar med att vänta ett tag med kastreringen? Jag menar, sent kastrerade valacker har ju ofta lite mera hals, man...
Svar
13
· Visningar
1 624
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min lilla vildkisse (ung. 2 mån?) har de sista dagarna haft blod i bajset. Det är som "i slutet"..det har också varit slemmit. Då jag...
Svar
5
· Visningar
1 188
Senast: pippilotta
·
F
Övr. Katt Tidigt i våras var vi (min sambo o jag) och tittade på en liten kattunge. Uppfödaren sa att det här det kommer att bli en riktigt stor...
Svar
18
· Visningar
3 790
Senast: pippilotta
·
Övr. Katt En av mina katter vill inte gå på lådan. Idag hade hon klämt en korv på köksgolvet (som tur är plastmatta) och sen efter att jag...
Svar
4
· Visningar
713
Senast: lisa
·
Övr. Katt Min äldsta katt springer fram till tv:n och sitter länge och tittar framför den, på första parkett, så fort det är fågel program! :D...
Svar
13
· Visningar
5 165
Senast: Sprettan
·
Övr. Katt Ja jag har en fundering om min 15-åring. För ett tag sen blev han lite förkyld och tappade aptiten och edter det har han fått väldigt...
Svar
4
· Visningar
21 766
Senast: ghost
·
Övr. Katt Min lilla kattunge har inte kommit hem än :( Hon har varit ute sedan 11 ungefär... Drog ut med storkatten och han kom in ett tag på...
Svar
4
· Visningar
749
Övr. Katt Om 3 månader ska vi äntligen flytta till en hästgård. Givetvis har då tanken på att köpa en katt kommit då vi inte vill ha möss och...
2
Svar
23
· Visningar
1 881
Senast: Vagis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?