Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

R
Övr. Katt Har en hankatt på ca 7-8 månader som börjat kissa i sängen... Ingen annanstans, inte om det ligger kläder på golvet eller på stolar och...
Svar
8
· Visningar
2 466
Senast: kem
·
Övr. Katt I sommras fick jag en katt från en dag till en annan. Antingen skulle han avlivas eller så fick jag ta honom, valet blev rätt lätt...
2
Svar
24
· Visningar
3 711
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Min lilla 7-månaders kise har under de senaste veckorna bildat en liten "skinnpåse" precis mellan bakbenen..Det ser kontigt ut när hon...
Svar
4
· Visningar
2 838
Senast: Ickapeltz
·
Övr. Katt Nu är det tre veckor kvar till förlossning, Maja har en övervikt på nästan 20% (och kan fortfarande fara upp och ner i klätterträdet...
Svar
13
· Visningar
1 610
Senast: CurlySue
·
Övr. Katt Är det någon här som haft en katt med tandsten och det blivit problem ? Jag läste på Roslagstulls sida ang tandsten att dom kan få...
Svar
16
· Visningar
3 912
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Mina kissar blev förra året kastrerade, id-märkta och vaccinerade mot hm, i alla fall kattpest plus något mer. Nu ska de tillbaka snart...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vi är inte alltid arga på varandra ;) Lite söt kan hon vara också :love: Hon är inte helt obesvärad (:D ) men helt dumt var det inte...
Svar
8
· Visningar
788
Senast: snurpe
·
A
Övr. Katt Min Frasse 5 månader, kommer och lägger sina leksaker i mitt eller sambons knä när han vill att vi ska kasta i väg ngt, han flyger i väg...
Svar
15
· Visningar
4 231
Senast: Ickapeltz
·
H
Övr. Katt Fler som har katt som vägrar gå ut när det är snö ? Vår katt har varit inne i 6 dagar nu igår kastade jag ut henne (lite luft måste hon...
2
Svar
26
· Visningar
8 048
Senast: popeye
·
Övr. Katt Finns det någon mer som har en katt som bär omkring på strumpor eller något annat? :angel: Min lilla "Dizze" älskar att hämta strumpor...
Svar
15
· Visningar
5 585
Senast: pippilotta
·
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Min lilla maine coon-flicka är en riktig argbigga. Jag är alldeles chockad eftersom att mindre andra ens någonsin blängt åt mig. Denna...
Svar
15
· Visningar
2 659
Senast: snurpe
·
B
Övr. Katt Hej Är det någon av er som har några bra knep för att avmaska katter? Det är dags igen för hela mitt lilla gäng (7 st) och jag får...
2
Svar
23
· Visningar
2 259
Senast: Sotis
·
E
Övr. Katt Lillkis hittade något väldigt intressant i soptunnan idag, en tom kattmatsburk.. :d Hon satt där och rotade med tassen i burken, tänk om...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 402
Senast: Granz
·
B
Övr. Katt Hejsan. Min katt som heter Lizzie har dött för några dagar sen. Hon föddes här av en svart katt som hette Maja, henne hittade mamma...
Svar
8
· Visningar
988
Senast: Boyen_oboy
·
Övr. Katt http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,756221,00.html stackars lille kisse, att människor kan vara så grymma :( :cry: :cry...
Svar
9
· Visningar
814
·
R
Övr. Katt hej, vår katt har börjat att dricka nå enormt mycket, inte ur sin skål heller, han vill at vi ska fylla upp badkaret med lite vetten i...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt är det att lära en bondkatt att gå på låda? det är en liten kattunge..
Svar
16
· Visningar
872
·
Övr. Katt Halloj. Reagerade på att lillkatten kliade sig nå hiskseligt i ena örat, o sökte lite här, brunt klet verkar vara ett symptom på...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama