Katt i tunna *bilder

Sv: Katt i tunna *bilder

Är du också en sådan hemsk människa som aldrig matar sin katt? :mad: Här är tydligen en till! :D
Tycker synd om de små liven som "svälter"..:cry:

Vilken underbart söt katt du har! Jag tror den vill flytta hem till mig :D

Du, i vissa lägen får hon det :smirk:. Mina händer är sönderrivna... Men det har blivit bättre nu när hon har fått börja gå ut *pustar ut* :D. Men i övrigt är hon helt underbar :love:

Hihi! Är hon en bäbis? Min minsting var också nära att åka ut ett par gånger när hon var liten, ett monster var vad hon var! Men nu när hon lugnat sig är hon så gooo :love:

Ja, ungefär 5 månader! :love: Skönt att höra att det finns hopp ;). När hon har varit ute är hon alltid jättesöt och nästan springer och anfaller en och ska gosa och prata om vad hon har sett :D

De är så söta de små liven! :love:

Min katt älskar också kartonger, gärna små så han får trycka ner sig i dom...Sen ser han såååå nöjd ut! Papperskassar är också mysiga att ligga i... Och på reklamen som ligger i en papperspåse, det är nog favoriten tror jag! Har tyvärr inga bilder... måste fixa en kamera!!

Här är Ninjas kattungar!
Lilleman är lite trött!
bild__003lilleman.jpg

Och här sitter "Lilla fröken bus" och ser jätte söt ut!
bild__019.jpg

Dina två var inte så dumma de heller... :love: :love:

:rofl: :rofl: :rofl:
Vilken lyckad bild! Där åkte jag dit, trodde det var en rad med katter:D

Ja oja, massor roliga kort, blir inget annat när man fotar Bosse!!

här kommer min föredetta katt tyvärr
avlivad nu men..:( :mad:
Bilderna finns ju alltid kvar..

Här försöker han klämma sig in i ett fack
på gamla databordet..Det ca 10cm högt..

DSC00413.jpg

DSC00406.jpg

DSC00407.jpg

här ligger han på dammsugarslangen...
DSC00378.jpg

mazariin skrev:
*Knapplån*

Finn ett fel! :D
JQNPQRPQLMLRM.jpg

Underbart!!!! :rofl: :rofl: :rofl:
Jag var tvungen att kolla en extra gång, om det var en rad med hjälmar eller en rad med katter :D

Liknande trådar

Övr. Katt Har en 12 veckors kattunge (äkta bondkatt, mamma Stina och pappa okänd, så för att "glamma" till det lite så fick hon namnet Lily Allen...
Svar
10
· Visningar
1 631
Senast: Sol
·
E
Övr. Hund Lilleman Tintin, mattes bebis :love: http://img.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Kisevovve/Nyarumhundar001.jpg Stirrar jag på...
Svar
9
· Visningar
1 047
Senast: Minerva
·
F
Övr. Hund Idag tänker jag visa alla hur knäpp min katt är... Jag vet att detta är hundforumet, men eftersom att han leker med hunden så skriver...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: L1ll4n
·
E
Körning Nu har jag äntligen masat med mig kameran och fottat kärran, den som jag håller på att fixa svängel till. Så här ser den ut (lägg märke...
Svar
12
· Visningar
1 455
Senast: Gullan86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama