Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

H
Övr. Katt Min lilla kattunge på snart 4 månader kliar sig i öronen ganska mycket, men det verkar int evara något fel. Han har lite brungois i...
Svar
4
· Visningar
1 747
Senast: Sassy
·
P
Svar
24
· Visningar
1 955
Senast: aysha
·
Övr. Katt Och hon är sååå söt! Helt ljuvlig faktiskt! (det svarta som syns är de enda fläckarna) Hon ska nog få heta Iris, efter morgonens...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag är på gång att skaffa katt. Har redan två pojkar hemma hos pappa, men jag har ingen möjlighet att ta dem till lägenheten (det går...
Svar
19
· Visningar
1 285
Senast: zesel
·
Övr. Katt Jag har en kastrerad hankatt på 7 1/2 år. Har funderat på en katt till, kanske främst på att ta hand om en hittekatt. Killen jag har är...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: bitta
·
Övr. Katt Titta här vad som kommer hem till mig på fredag!! :love...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Jag har en hankatt som är runt 8år.. Han har alltid varit lite "fisförnäm" av sig, och levt ett eget liv, varit utekatt osv. Han har...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: Etoile
·
Övr. Katt Hur visar sig allergi på en katt?:confused: Första gången min lille kille var på utställning började det bubbla upp skum ur munnen och...
Svar
7
· Visningar
1 749
Senast: SusieQ
·
C
Övr. Katt nu ska vi få elsa-katten nästa helg och jag ser jättemycket fram emot det :banana: men...jag har kollat upp vilket foder hon äter där...
Svar
12
· Visningar
2 133
Senast: mandalaki
·
J
Övr. Katt Min pojkvan hittade en doende kattunge pa byggarbetsplatsen dar han jobbar, hon var sa otroligt mager, kunde inte se for att ogonen var...
Svar
9
· Visningar
4 714
Senast: moonlightgarden
·
Svar
17
· Visningar
3 213
Senast: Mjuk mule
·
Övr. Katt 29/11 ska hon till en massör. Ska bli jättespännande att se hur hon reagerar. Nån mer som haft sin katt hos massör? Det är ju...
2
Svar
29
· Visningar
2 196
Senast: Zody
·
Övr. Katt Ja, alltså, visst är det väl sant att dom tycker om mjölk, men är det bra för dom? Har för mig jag hört att dom kan bli dåliga i...
Svar
9
· Visningar
11 061
Senast: Möller
·
Övr. Katt Har en liten tuff snart 1 årig kattgrabb här hemma. Han luktar gärna på allt, och gärna 100 gånger om. Men morötter är han livrädd för...
Svar
3
· Visningar
622
Senast: Lillknoddas
·
Övr. Katt oliver önskar sig egen korg att sova i...
Svar
0
· Visningar
128
Övr. Katt Min han katt försvann februari mars i år. Vi trodde han var död. Han hade sitt halsband på sig. Såg fin ut i pälsen och i hullet. Det...
Svar
13
· Visningar
1 084
Senast: Pereyd
·
Övr. Katt Jag har två bedårande honkatter,3 år.De är inne katter och mkt ensamma hemma.Jag skulle verkligen vilja ge dom ngt att sysselsätta dom...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: aramis
·
Övr. Katt Kissarna har slitit ut sina reflexhalsband nu i höst och det är dags för nya. Vill ha med reflex, men finns så många att välja på...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: aramis
·
M
Övr. Katt Räknar man det på nått speciellt sätt??? Hundår är ju sju år/människo år men räknas kattår på nått speciellt sätt??? Mvh Möller
Svar
1
· Visningar
3 151
Senast: morris
·
C
Övr. Katt åhh, blir så arg på mig själv. Jag ahr alltid haft katt, men sen jag flyttade hemifrån för ca 1 år sedan har jag "bott ensam". Nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 585
Senast: carina_bergquist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30