Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt Jag ska kastrera min konkatt på fre. Veterinären sa att hon inte fick äta from kvällen före, men är det nåt annat jag bör tänka på? vid...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det blev en Wilma, en vild sådan, kelig som tusan och lekfull ännu mer... :D Så här kan man se ut när man leker :D Jag bara måste...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Polly_Mulle
·
Övr. Katt Efter tre timmars bilfärd är vi nu hemma med det lilla monstret! :love: Pojkvännen o jag beslutade att öka på familjen, så då vart det...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Zlatan
·
Övr. Katt Hjälp! Min Birmakille nyser konstant! :eek: Han verkar inte sjuk och allmäntillståndet är gott. Nosen är kall och våt. Öronen är...
Svar
4
· Visningar
4 331
Senast: SusieQ
·
S
Övr. Katt Har hört att man kan ge det som medecin till katter. Låter ju helsjukt.. Men någon som har gett det till sin katt här eller som vet hur...
Svar
18
· Visningar
2 764
Senast: Istorparn
·
Övr. Katt Hej! Undrar Bra Om Man Kan Sterilisera En 9 År Gammal Honkatt??? HÄls Milley
Svar
13
· Visningar
1 482
Senast: Milley
·
Övr. Katt Inatt drömde jag att katten fått ungar IGEN! Fem stycken feta små drömkattisar blev det. I drömmen hade två kattungar en MYCKET...
Svar
2
· Visningar
1 398
·
L
Övr. Katt Hejsan Får snart hem min tredje kattbebbis=) Lilla My ska hon heta, en blanding mellan perser/skeppskatt/bondkatt ;) *Längtar...
Svar
8
· Visningar
2 415
Senast: Zody
·
Övr. Katt Vår fina lilla katt är död...borta...Hon blev påkörd av en bil i går....Med all säkerhet gick det fort och utan lidande men det gör så...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: Lilla
·
Övr. Katt Tänkte jag skulle fråga vilken/vilka kattraser som finns i en katt som jag precis fått, men jag kan inte lägga in bilder...... Hur gör...
Svar
10
· Visningar
1 167
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag har en grinch hemma. Han förstör julen för mej! Nyaste hysset är att rycka loss "barren" å "kottarna" från manchetterna (stvn?) på...
Svar
3
· Visningar
658
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Katt Hur känner man om katten är för smal eller för fet? Jag tror att min katt är ganska smal, man känner nästan ryggraden och revbenen kan...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: morris
·
E
Övr. Katt Hej! Jag hade en tråd "att banta katten utan att svälta den" ute på Bukefalos förut. Efter uppdateringen av Bukefalos kommer jag inte...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Min ena hund lyckades tränga in katten i ett hörn i går, och fullt slagsmål utbröt förstås. När jag fått undan hunden och räddat...
Svar
2
· Visningar
1 129
Senast: Vagis
·
F
Övr. Katt Har lärt min katt lite konster som hundar ofta kan då jag aldrig fick någon hund. Men nu har jag slut på idéer, kommer inte på vad jag...
Svar
12
· Visningar
1 270
Senast: moonlightgarden
·
R
Övr. Katt Fick ett drös med julstjärnor av "svärmor" igår..och jag har alltid fått höra att dom är giftiga osv. Så jag tänkte ju direkt på våra...
Svar
1
· Visningar
798
·
M
Övr. Katt Hur reagerar era katter när ni klipper klorna? Våra tre är totalt olika, hankatten lägger sig på rygg, spinner och trampar med...
Svar
16
· Visningar
1 240
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Ni som har både hanar och honor hemma och vill ta kattungar på dem, hur gör ni för att de inte ska bli på smällen hela tiden?
Svar
3
· Visningar
905
·
Övr. Katt Till en underbart söt liten honkatt. Hon är nästan helt vit, med en brungrå fläck på ryggen, o två på huvudet, så hon ser ut att ha...
Svar
4
· Visningar
1 289
Senast: Toya
·
L
Övr. Katt Tror ni det skulle funka? jag har funderat länga att köpa ett underbart sött litet halsband från bamsesbollar till min kisse. Det är 1...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama