Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Nu tycker jag att vi ska få njuta av lite härliga sommar-kattbilder i den mörkaste, ruskigaste tiden på året! :idea: Visa bilder med...
Svar
10
· Visningar
863
Senast: adnamA
·
Svar
5
· Visningar
1 427
Senast: CeciliaW
·
Svar
7
· Visningar
767
Senast: sarabacklund
·
Övr. Katt Vi har tre katter, två vuxna (hankastrater) och en 13 veckors kattunge (honkatt). Våran ena vuxna katt är ett riktigt matvrak, och nu...
Svar
8
· Visningar
779
Senast: Prosit
·
R
Övr. Katt Finns det såna? Som är lite mer allergivänliga? Inte såna där utan hår, utan andra:D Hjälp mig, är så himla sugen på katt, älskar...
Svar
10
· Visningar
9 301
Senast: corona
·
Övr. Katt Fick ju tillökning i Juli,hade oroat mig jättemycket för hur mina små katter skulle reagera,råden haglade att jag borde göra mig av med...
Svar
12
· Visningar
1 034
Senast: Zaria
·
Övr. Katt Min syster har en maine coon hona som haft rött tandkött under väldigt lång tid. Ingen medicin verkar hjälpa och hon är testad för FIP...
Svar
10
· Visningar
2 979
Senast: Tviggy1081
·
E
Övr. Katt Måste bara visa lite bilder på min knasiga katt.
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Jag har alltid min katt sovande bredvid mig i sängen. Hon ligger på en egen kudde i huvudändan av min säng. Således ligger jag ju ibland...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: Vagis
·
L
Övr. Katt Hon fick fyra bäbisar för typ 2,5 veckor sen.. 2 st dog andra dan. dom var för svaga för att äta.. men så va de 2 kvar.. dom växte...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt ...husse brukar släppa ut henne en stund varje dag och hon brukar vilja komma in igen efter en timme eller två men inte idag! När det...
Svar
1
· Visningar
627
Övr. Katt Så söt!! Låg bredvid mig i sängen Och här ser hon ut som en valross tycker jag. Bilden blev väldigt mörk, så den är uppljusad...
2
Svar
24
· Visningar
1 476
Övr. Katt Hej allihopa... Om någon kommer ihåg så satte jag in bilder på min paddfärgade hankatt, "Loppan" när han var ca 14 veckor. Här kommer...
Svar
17
· Visningar
1 264
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jag vill ha hjälp med namnförslag åt en röd liten katthona. Söt som socker, men tuff som sjutton :)
Svar
11
· Visningar
837
Senast: Fanskap
·
D
Övr. Katt jag har en honkatt som rullar sig 1000-tals varav efter det att hon blivit parad.Nån som vet varför??gör era honor så??kan hon ha...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: MissDaisy
·
B
Övr. Katt HJÄLP Min Gizmo är på blå stjärnan sedan i onsadgs troligtvis påkörd han har frakturer på käke, skuldra smat bäckenet. Alla frakturer...
2
Svar
39
· Visningar
2 401
Senast: Z3:an
·
Övr. Katt Han är tre år gammal, kastrerad hankatt. Till en början var han innekatt, vägde då runt 4,5-5 kilo. Nu när vi flyttat till hus och han...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: Vagis
·
F
Övr. Katt Köpte vår katt av en tjej som passat den åt sin granne som var inlagd på sjukhuset. Grannen dog och tjejen fick därför sälja katten. Vad...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: Sol
·
Övr. Katt Bebisen (ca. 14-15 v) har slutat att äta de senaste två dagarna. Hon spydde inatt men det kom bara vatten. Hon är avmaskad och busar och...
Svar
12
· Visningar
2 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka