Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Min Doris är väldigt kräsen. Det enda hon äter med stor aptit är tonfisk och ibland lite torrfoder. Var och pratade med en tjej på...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Fridolina
·
C
Övr. Katt Jag flyttar om en vecka, och när vi bott in oss lite så ska vi äntligen få en katt av en kompis. Först var det inga alternativ, vi...
Svar
5
· Visningar
2 184
Senast: fia0
·
C
Övr. Katt Jag har skaffat katt igen! :banana: Eftersom jag är sjukskriven och är ensam hemma på dagarna så lyckades jag tillslut övertyga sambon...
Svar
3
· Visningar
668
Senast: carina_bergquist
·
Övr. Katt En bekants bekant har fått kattungar, o såvitt jag fått höra från vår bekant är de en dryg månad, möjligen ngt äldre. Jag tänkte ta en...
Svar
15
· Visningar
1 239
Senast: CeciliaW
·
C
Övr. Katt Storkissen på fyra år har börjat kissa blodblandat! Hon är röntgad för urinsten och testad för bakterier i urinen men vet. hittar inget...
Svar
8
· Visningar
10 801
Senast: kazam
·
Övr. Katt Tyvärr så "sköt" han bomskott första gången... Så håll tummarna att det lyckas denna gång..... Inte för att det blir min kull...
Svar
16
· Visningar
990
Senast: palle
·
B
Övr. Katt Är det någon som har en sån till sina katter? Stämmer det att katter föredrar att dricka rinnande vatten? Funderade på att köpa en sån...
2
Svar
26
· Visningar
2 390
Senast: Prosit
·
R
Övr. Katt Hur ska jag få mina katter mer lydiga? Nu menar jag inte typ "sitt" eller "vacker tass" utan bara sånna här basic grjer som tt dom typ...
Svar
17
· Visningar
1 231
Senast: _Elin_
·
Övr. Katt Hur avgör jag om förvildade kattungen som flyttat in i mitt stall är hona eller hane? Den går än så länge inte att komma nära. Jag...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Sol
·
Övr. Katt Det här är Tindra, fem år gammal. Urban, tre år. Inplockad vildkatt.. Junior, 2,5 år. Och till sist mitt pyre...
Svar
14
· Visningar
1 114
S
Övr. Katt Min katt har kronisk njursvikt sedan 1½ år tillbaka. Hon går på Thacapzol och hennes diet består av Specific FKW Renil. Problemet är...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Vulkan: 5008 g (huskatt, hane) Filippa: 3732 g (maine coon, hona) Katla: 3580 g (huskatt, hona) (Vitnos ej vägd) Av detta kan...
2
Svar
26
· Visningar
1 793
Senast: seifur1
·
W
Övr. Katt *tittar in lite snabbt på kattforumet* Och här har ni min katt Molly! Världens gosigaste, enligt mig! :love: Men hon kan vara...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Tviggy1081
·
M
Övr. Katt Blev sugen på en äldre katt, alltid gillat runda större katter, det är ju lite svårt att få då man köper en kattunge. VIlle även göra en...
Svar
1
· Visningar
1 508
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Just nu ligger min katt i hallen och leker med en mus.... Musen lever fortfarande. Varför kan han inte döda mössen innan han tar in...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: Sirisiri
·
S
Övr. Katt Efter 1 år och 5 månader har det äntligen hänt!! :banana: :bow: :love: Mis och Siri låg på varsin soffryggstödskudde och sov, när Mis...
2
Svar
23
· Visningar
1 527
Senast: Prosit
·
L
Övr. Katt Våra hästar hamnar i Trappalanda, hundarna vid Regnbågsbron, men var tar våra älskade katter vägen? :confused:
2
Svar
23
· Visningar
3 161
Senast: WildChild
·
I
Övr. Katt Våran katt Tea har nu ett tag haft massa konstiga svarta små prickar på hakan, det ser inte ut som löss och de verkar inte sprida sig...
Svar
12
· Visningar
20 399
Senast: rattalskare
·
H
Övr. Katt Undrar vid vilken ålder det är lämpligast att kastrera sin honkatt och när man ska vaccinera första gången och mot vad? Kisemisan hon...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: Sirisiri
·
C
Övr. Katt har ju skaffat min lilla pisse nu.. pigg och glad.. men: när han bajsar fastnar det massa i pälsen på honom får ta bort det på...
Svar
6
· Visningar
777
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama