Var är katterna?

Sv: Var är katterna?

Jag tittar nästan aldrig på den, även om den är otroligt fin. Den är för sorglig helt enkelt, men jag ville ha den ändå. Det blir lite mer vekrligt när det är bilder på djur också, inte bara ritat.
Jag bävar också för dom 2 jag har. Har ju bestämt mig för att när Yoga går/tas bort, om det är i hög ålder, så får nog Abbie följa med. Hon kommer nog inte ha ett så jättebra liv som gammal med sina knän,och det skiljer 2 år på dom. Sen planerar jag att ta upp uppfödningen igen och så fort som möjligt skaffa nya katter. Men det är ju lätt att planera när dom finns hos en, när det är dags kanske det blir helt annorlunda.

Hittade just den här tråden och såg filmen och nu :cry: :cry: :cry: som ett litet barn. Vilken otroligt fin film.

Måste bara tacka för denna underbara film, nu när jag registrerat mig här på Buke... Faktiskt den första tråd jag läste här (förvånansvärt nog om katter... -host-)

Satt tillslut och grät helt hysteriskt och tänkte min min lilla katt FroFro som för ngn vecka sedan fick de två sprutorna...
Jättejobbigt, men jätteskönt att både vara med på kliniken, samt att begrava själv... Filmen hjälpte faktiskt lite för att få upp humöret en dålig dag när jag och den gamle katten bara kände oss ensamma hemma... vi ses ju senare, det såg jag ju.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
463
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
625
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
687
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
466
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama