Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt vad händer om katten har pkd och jag fick ju reda på att man ultraljudtestar katten för det. Hur gammal ska det vara då? och vad kostar...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: carina_bergquist
·
M
Övr. Katt 1. Vad ger ni era katter för mat (ev. märke)? 2. Är det av någon speciell anledning? 3. Får de torrfoder och isåfall; som komplement-...
2
Svar
33
· Visningar
3 976
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi har nu bestämt att vi ska köpa in halsband till våra tre stallkatter. Sådana med reflex och en bit resår så de kommer loss om de...
Svar
1
· Visningar
3 661
·
Övr. Katt Tips behövs! Mina två huskatter (3 och 4 år) har varit utekatter i nästan två år och har trivts utmärkt med lantlivet. De har haft en...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nytt projekt påbörjat med kodnamn: Övertala sambon :D Jag har länge vridit och vändigt på det, men kommit fram till att en kisse...
2
Svar
26
· Visningar
1 738
·
J
Övr. Katt Nu har ena katten börjat klösa/pilla upp tapetern bakom soffan. Hur får man henne att sluta med det? går de? :confused:
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Maxmax
·
Övr. Katt Isidor är kattungen som blev ensam kvar efter kattastrofen jag skrev om i gammal tråd. Nu är han 4 veckor och Carola (som han ska flytta...
Svar
13
· Visningar
963
Senast: cirkus
·
D
Övr. Katt :crazy: Snacka om att vara helt bakom flötet. Jag hade tänkt ha fisk till middag idag. Så plockar fram den ur frysen och lägger den...
2
Svar
21
· Visningar
1 470
Senast: kazam
·
Övr. Katt Sambon lyckades fånga vår Mortiis på bild när han blir överraskad av grannkatten Smulan och väljer att fly fältet. Det blev en riktigt...
Svar
17
· Visningar
1 273
Senast: Möller
·
P
Övr. Katt Många har lagt ut bilder på sina katter, tänkte att jag lägger upp bilder på mina 2 monster..Kul och se va folk tycker om dom :)...
2
Svar
22
· Visningar
1 635
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Har ju 2 lådor eftersom jag har 2 katter. Det roliga med dom är att dom verkar kommit överens om att man kissar i den ena lådan och...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: fiaskurken
·
P
Övr. Katt Min kisse har varit borta sedan fred kväll! Han brukar alltid vara inne på nätterna, vi bor i ett villaområde där varannat hus har katt...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: Alfakrulls
·
P
Övr. Katt Har tänkt skaffa katt, aldrig haft katt förut så jag skulle gärna mottaga lite tips;) Hur lång tid tar dt innan den blir rumsren? Tips...
Svar
4
· Visningar
1 555
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag o min pojkvän har varsin katt men vi bor inte ihop o nu till den stora frågan.... Hur gör man när man vill sammanföra katterna...
Svar
6
· Visningar
2 474
Senast: Milley
·
Övr. Katt Vad har du? Varför? Har ute, naturligt för katten.
2
Svar
28
· Visningar
1 784
Senast: Möller
·
D
Övr. Katt http://media.putfile.com/Funny--Cats
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: Tviggy1081
·
S
Övr. Katt Min äldre katthona driver mig till vansinne snart... Ända sedan vi flyttade in i nya lägenheten för drygt tre veckor sedan har hon jamat...
Svar
15
· Visningar
1 196
Senast: MaLu
·
T
Övr. Katt För ett tag sedan blev ju min katt påkörd och dog, några dagar efter fick vi besök av en annan äldre katt eller ja den var väl 3 år typ...
Svar
14
· Visningar
1 358
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Katt Vad finns det för torrfoder utan syntetiska antodoxianter och konserveringsmedel? :bump:
Svar
6
· Visningar
966
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Hejsan, Har problem med en av våra katter, hon kissar gärna lite här och där :/ Hon är kastrerad och cirka 1 ½ år gammal. Hon kissar...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: Sandrak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama