Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt bakgrund: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=606018 efter noggrant övervägande har vi insett att det bästa är att åtminstone...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: jos
·
S
Övr. Katt Tjo! Lite bilder på min lille kisse! :) :d :love: Det e nån bild som e lite suddig :angel: Men här e de iallfall Stoffe ha de...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: Samuraj
·
Övr. Katt Min ena katt har börjat håra nåt alldeles för :devil: De har kommit in som innekatter efter att ha varit ute, kan det bero på det den...
Svar
6
· Visningar
1 189
Senast: Yrja
·
F
Övr. Katt Mina älsklingar som tyvärr inte kunde bo kvar :( Här var det skoj att sitta och titta på vad som hände ute på gården: Man...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: rattalskare
·
Övr. Katt Kattungarna är idag 1 vecka gamla. Allt har gått jättebra, de äter och växer och är pigga och glada. Honan mår bra. Ligger mest hos sina...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 017
L
Övr. Katt inatt födde min katt 4 bebisar..men dom kom med svansen först.. brukar inte huvet komma först på katter oxå??:confused: de gör det ju...
2
Svar
25
· Visningar
2 564
Senast: Lillajag88
·
Övr. Katt Idag när jag kom hem från skolan hittar jag grannens katt ligga skakande och kvidande utanför dörren. Han hade flera tassar brutna, hade...
2
Svar
34
· Visningar
1 930
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Någon här som äger en sådan? Jag ska skaffa mig en när jag får chansen, de är så charmiga :love:
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: Sassy
·
Övr. Katt har fångat en av de halvvilda kattungarna som stryke omkring här. den är väl 12-14 veckor gammal. FÖrst rode jag att det bara fanns 1 -...
Svar
19
· Visningar
3 080
Senast: escodobe
·
J
Övr. Katt Doris kastrerades för en vecka sedan. Igår såg jag att såret vätskade och pälsen var kladdig kring såret. Det luktar vädligt illa och...
Svar
7
· Visningar
8 386
Senast: Vagis
·
S
Övr. Katt För att inte stackars Löjs skulle dö av tristess (jag är visst inte så rolig som jag tror ..) så adopterade jag en katt från...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Åh, åh, åh - jag har vunnit ett pris! :bump: Vann en bok med ett urkasst foto. Helt otroligt. :eek: Fotot kan man se här...
Svar
13
· Visningar
1 285
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt Hjälp mig!!Hur ska ja få henne att äta torrfoder??har testat alla torrfoder tror jag,Hills,Royal,Friskies,mjau,Pro plan....allt hon vill...
Svar
5
· Visningar
9 808
Senast: prelude
·
Y
Övr. Katt Vad gör ni katt-ägare för att roa era innekatter? Några speciella lekar för att stimulera deras små :angel: hjärnor? Jag har provat...
Svar
17
· Visningar
2 487
Senast: Cina
·
Övr. Katt Hur många katter är det på bilden? Gissa på. Rätt svar meddelas i kväll.
2
Svar
30
· Visningar
1 778
Senast: älgen
·
Övr. Katt Hur ska ett bra kattfoder se ut? Vad ska det innehålla? Hur stora halter?
Svar
7
· Visningar
2 601
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt katt med avslagen AC samma katt när dom slår på AC'n hahahahahaha!! mvh martin
2
Svar
36
· Visningar
2 267
Senast: Hidalgo
·
Övr. Katt :love: Ni anar inte hur söt min kisse är nu :love: Han ligger på rygg med sin mjuka, luddiga mage rakt upp och sover så sött... Nu...
Svar
4
· Visningar
873
J
Övr. Katt Har två katter som är syskon. De är nu 1½ år gamla. Hankatten väger över 5,5 kg och är nästan lite tjock. Honkatten väger 2,3 kg och är...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: Vagis
·
A
Övr. Katt Min lilla kisse har återvänt efter att varit borta i 4 månader. Som jag saknat henne.:love: Nu är det så att jag avmaskat henne...
Svar
2
· Visningar
630
Senast: Athina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama