Sv: Gissa!

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wXsFWjzwxajhXkMaBkDDAX4quV-2d4lxYNputx6gpBUWzDdcVHcaF0KOzO2ltgGoTCuYbgajVNk-OEemqSpFoMq77vsy5c4VrwZx1VyyOiFIg

7 stycken är det rätta svaret. Grattis ni som gissade rätt!:D

Oj oj, vilka små pluttar. 7 Stycken det var många det. Tur att hon inte behöver adoptera kusinbarnet - fast det kanske händer ändå ! Hur ser mamman ut ! Är hon sköldpadd och vit ? Pappan ?

Fast jag får inte ha en till katt säger min gubbe annars hade jag gärna bokat den röda honan !

Mamman är sköldpadd-vit. Pappa röd.

Klart du får ha en katt till. Kvinna! Res dig från förtryckaren!:devil:

Jag ska fota dem allihop i morgon. De är helt underbara färger.

Hmmm, jag kan ju alltid försöka fast han är rätt gullig - har accepterat två katter och fyra hästar....och två bonusbarn och flytt till gård på landet....och ffa mig !

Ta du och titta en gång till!
Det är bara 6.
Den översta kommer snart att vara *pOff* hemm ahos älgis..

på bilden är den "döpt" till Nr 3

Men jag är inte knusslig. Får nog plats med de andra också...Frågan är bara var jag ska göra av sambon..

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
463
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
687
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
208
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve