Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Snart får vi hämta lillkissen hos veterinären. Var och lämnade honom i morse för kastrering. Han var så duktig, satt snällt i buren...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: cewe
·
G
Övr. Katt Hej! Undrar om ngn av kattägarna (eller ngn annan...) har en aning om huruvida det finns fonder, där kattägare kan söka lån för...
Svar
18
· Visningar
1 453
Senast: pemi
·
I
Övr. Katt Funderar på att köpa en raskatt. Vad tycker ni om att bestämma sig för en katt som man inte har sett i verkligheten förrän man hämtar...
Svar
7
· Visningar
1 396
Senast: Sassy
·
Övr. Katt En av mina grabbars ena trampdyna har blivit lite torr, men bara en, en framtass, den stora inte tårna... Han verkar oxå vara lite...
Svar
2
· Visningar
1 764
Senast: kryptisk
·
Övr. Katt Jag kan inte bestämma mig :crazy: Shira Alice Vilda Hjälp! Vad ska lillkissen heta?
2 3
Svar
52
· Visningar
2 805
Senast: Tysken_
·
Övr. Katt hejsan Jag har två innekatter och min ena katt ääälskar verkligen att klättra :love: :love: så jag har starka funderingar på att...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: minda
·
Övr. Katt Kolla öronen! :D Det kom en till en timme senare.
2
Svar
25
· Visningar
1 745
Senast: Snuffsan
·
Övr. Katt Ikväll har jag spenderat totalt 1 timme med att leta efter vår katt. Hon bara går upp i rök. Dyker upp för att käka och gosa fem minuter...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: anna_panna
·
R
Övr. Katt Som ni vet så hittade jag en kattunge i en kartong för 7 veckor sedan och nu kan jag bara inte låta bli att lägga ut bilder på honom :D...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: moonlightgarden
·
E
Övr. Katt Hej! För att fatta mig kort: jag har tagit hem stallkatten för cirka två månader sedan, hon skall nu bo hemma hos mig...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Vagis
·
F
Övr. Katt Bor en bengal-katt i mitt område som är riktigt otäck :eek: Katten har hoppat på ett flertal personer, helt oprovocerat, men ägarna...
Svar
13
· Visningar
1 454
·
Övr. Katt Sambon och jag adopterade en kattunge för några veckor sedan och allt var frid och fröjd första tiden. Ibland hände det nån liten...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Argh, har hittat en liten medtagen kattunge som bla har löss. Vad är bäst att få bort dom med. Jag har baddat henne med en paperstuss...
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: Kat
·
Övr. Katt Är jättenyfiken ju - hur har det gått? :) Vill ha massor med bilder och allt sånt :D
Svar
18
· Visningar
1 079
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Hjälp! Den stora katten är elak mot kattungen. Han har hoppat på henne ett par gånger och det är ganska spänt mellan dem. Tyvärr så är...
Svar
4
· Visningar
1 136
Övr. Katt Min ena katt är en jättemysig tjej som verkligen är mattes tös. Hon piper förtjust och trasslar runt benen när man kommer hem. Så fort...
Svar
5
· Visningar
1 403
·
B
Övr. Katt Avmaskade min katt början av veckan. Han nös och har tårflöde från ett öga. Jag trodde det berodde på masken. Men han har inte blivit...
Svar
1
· Visningar
732
·
I
Övr. Katt är det någon som har den till sina katter ? Vad tycker ni om den ?
Svar
8
· Visningar
5 135
Senast: Isidor
·
M
Övr. Katt Vad kallas den här färgen? Hon är randig på sidorna men prickig på ryggen.
Svar
4
· Visningar
687
Senast: mizzcat
·
Övr. Katt Hej! Jag har en hankatt som är utekatt.. Har ej haft låda till honom förut, eftersom han gjort sina behov ute. Nu på senaste tiden (ca...
Svar
7
· Visningar
748
Senast: Etoile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve