Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt Eller..nybliven o nybliven...nybliven sen 5 månader iaf :cool: men jag undrar, eftersom jag tydigare bara umgåtts med honkatter, när är...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Minime
·
L
Övr. Katt Jag tycker kattens kiss har börjat klumpa sämre helt plötsligt, trots samma sand som jag alltid har vart nöjd med.. Förut blev det...
Svar
11
· Visningar
970
Senast: kem
·
P
Övr. Katt Vill bara dela med mig av en solskenshistoria. Igår tog jag hem en liten katthona som såg vilsen ut, hade setts på samma ställe ett par...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: Muskur
·
Övr. Katt Nu tycker jag det är dags för en presentationstråd. Först min gamla katt som avlivades p g a juvertumör januari 2003. Hon hette LINA...
2
Svar
22
· Visningar
2 872
Senast: em76
·
A
Övr. Katt Min 2 åriga Han katt (kastrerad, blev det vid 7 månaders ålder) Har helt plöttsligt börjar "pinka" inne... Eller han pinkar väl...
Svar
3
· Visningar
1 877
Senast: Athina
·
I
Övr. Katt jag har 3 st kastrerade katter 2 av dom blev kastrerade vid 1 år den tredje vid 7 månader. nu funderar jag på att skaffa en honkatt. Vad...
Svar
4
· Visningar
1 400
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Jag kallar honom svart, men ser ju att han egentligen inte är det. Han har svarta ben och ansikte, men är brun på ovansidan av kroppen...
Svar
13
· Visningar
1 240
Senast: palle
·
S
Övr. Katt Min katt anföll min arm i dag. utan anledning. Har hänt förut också, men i dag var det illa! brukar liksom gå som i en procedur...
Svar
4
· Visningar
1 306
Senast: Hoobes
·
R
Övr. Katt Som säkert de flesta vet så har jag en hitte katt hemma sedan ett par veckor tillbaka den lilla charmknutten Baloo 13 veckor 1.2 kg har...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: rattalskare
·
B
Övr. Katt Jag avmaskade min utekatt i augusti i år senast med axilur. Nu upptäckte jag idag att han hade mask igen.(bandmask) Är det vanligt att...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: Gnist
·
S
Övr. Katt finns det nått bra att spruta på där han kissar? har nyss skaffat en lite kattunge(12v) som avskyr sin låda han vill hellre sätta sig...
Svar
8
· Visningar
1 403
Senast: Vaccan
·
D
Övr. Katt har hört att man inte ska ha glitter i sin julgran då det kan om katterna äter av glittret, medföra svåra skador på tarmarna..stämmer...
Svar
10
· Visningar
1 313
Senast: Kat
·
Övr. Katt Ska till å flytta o har två katter, varav den ena är väldigt känslig för förändringar. Kommer någon o hälsar på sticker han å gömmer sig...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Vagis
·
L
Övr. Katt Vi hittade en övergiven katt i närheten av stallet förra helgen, han var utsvulten och mjauade konstant för att få sällskap, förföljde...
Svar
2
· Visningar
649
·
A
Övr. Katt Igår tog jag in en katt som hållit till i kvarteret sen i somras. En kvinna här i huset har matat och borstat den ett tag eftersom den...
Svar
3
· Visningar
666
·
M
Övr. Katt Hittade en övergiven/bortsprungen katt igår. Hon strök omkring bakom våra garage och verkligen hoppade upp i famnen på mig när jag...
Svar
2
· Visningar
1 048
·
J
Övr. Katt Min debut på kattforumet... Önskar råd från vana kattmänniskor (eller bara smarta människor rent allmänt ;) ). Har en 1-årig...
Svar
9
· Visningar
7 980
Senast: simpe
·
R
Övr. Katt Tycker att detta är fel! Vad tycker ni? http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=1-AV_ID=441323,00.html
Svar
10
· Visningar
946
Senast: lisa
·
Övr. Katt Jag har prexis flyttat till Gullmarsplan, och var påväg hem från jobbet en sen kväll (runt kl 23) för några dagar sen. Plötsligt ser jag...
Svar
17
· Visningar
1 437
Senast: JustME83
·
I
Övr. Katt När man läser på uppfödares sidor så står det dolda felförakrade . Vad är det för sjukdomar som går under dolda fel ?
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama