Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

D
Övr. Katt Mina morföräldrar och min mamma bor allihop på första våningen med varsin altan och stor trädgård utanför, men ändock inne i "stan". De...
Svar
8
· Visningar
2 355
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Utekatt i lägenhet, finns det någon som har det? Är det stor skillnad mot att ha utekatt i villa?
Svar
3
· Visningar
2 717
Senast: Kilauea
·
I
Övr. Katt Har 3 st katter som nu äter mjau torrfoder. Tänkte byta tillll nåt annat eftersom den ena blir lös i magen . den andra får illa luktande...
Svar
18
· Visningar
1 530
Senast: magsun
·
Övr. Katt Vi har en väldigt vacker honkatt i stallet som är halvvild. I år har hon fått ett gäng ungar varav 1 fortfarande lever. Denna unge...
Svar
8
· Visningar
9 788
Senast: Vagis
·
A
Övr. Katt Dom flesta har väl iaf nån bild på sin katt som man tycker väldigt mkt om, som liksom visar kattens personlighet och uttryck fint. Som...
2
Svar
28
· Visningar
1 790
Senast: Violate
·
M
Övr. Katt Har inte hänt, men det har ju varit nära ett par gånger me katter som helt plötsligt kastar sig över vägen. Kör ju mest nattetid och...
2
Svar
22
· Visningar
13 827
Senast: minternet
·
J
Övr. Katt Min pojkväns katt har under åren lagt på sig massor med vikt.. Nu är han 10 år och vi var hos veterinären igår då vi misstänkte att han...
Svar
3
· Visningar
673
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt Äntligen lyckades jag övertala föreldrana att få ha en katt i huset :). Har jobbat på ett perser katteri i 2 år nu och har värkligen...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: turbofling
·
R
Övr. Katt Jag har lite problem med mina katter. Vi har haft dom i ca 3-4 månader och dom är ännu inte rumsrena! Då dom säljde dom sa dom att dom...
Svar
19
· Visningar
1 624
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Jag börjar misstänka att Turbo har lurat mig :mad: Han påstår att en kattpojke i hans ålder måste äta 2 burkar kattmat +...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Cuaifeach
·
A
Övr. Katt Min hankatt äter hår! Varför? Jag kan vakna mitt i natten av att han försöker äta upp mitt hår. Han riktigt sliter i håret och försöker...
Svar
3
· Visningar
2 427
Senast: Anna981
·
W
Övr. Katt Ringt på två annonser.. ett syskonpar tv hanar en hona men honan redan såld.. vill ha hanarna.. sen ringt på ett annat par med en hona...
Svar
10
· Visningar
891
Senast: Zody
·
V
Övr. Katt Sedan i söndags :cry: ( I somras) Pipen försvann ut som vanligt på Söndag EM och har inte synts till sedan dess :cry...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Min syster har en katt.Den är ca 4 månader.Idag när hon kom hem var den slö och seg och ville inte ha mat eller vätska.I vanliga fall är...
Svar
1
· Visningar
580
Senast: JustME83
·
I
Övr. Katt Ni som ger era katter Royal Canin FIT 32 vad tycker ni om det ? kan man ge det till katter som är innekatter hela tiden ?
Svar
3
· Visningar
764
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Har tidigare här berättat om de tre kattungarna som jag tog omhand då vi trodde deras mamma var överkörd men det visade sig att hon...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: summerwind1
·
Övr. Katt Ska döpa min kattunge men kan inte riktigt bestämma mig för vad... (obs, detta är en ej kattråd) Så nu får ni rösta ;) bilder finns...
2
Svar
39
· Visningar
1 848
J
Övr. Katt En av kattungarna vi fått hem (som är 12 v) är helt tokig i stallkläderna och i pläden på soffan, snuttar.. slickar å trampar. Nån som...
Svar
4
· Visningar
748
Övr. Katt Jag har två hankatter på 1½ år som antagligen kommer flytta med mig om jag flyttar. Problemet är att jag inte kan garantera att dom...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: jos
·
E
Övr. Katt Hej! Jag har funderingar på att ta hem stallkatten, eftersom en av oss i stallet inte tycker om katten (den är bråkig och kommer inte...
2
Svar
35
· Visningar
2 206
Senast: sucka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar