Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt hur ligger det till egentligen - är den giftig eller inte? Har fått en yuccapalm av sambons mamma och nu funderar jag lite på om den är...
Svar
4
· Visningar
20 617
Senast: Zody
·
F
Övr. Katt Här är en bild på vår kines! :love: Det ser sååå skönt ut :)
Svar
2
· Visningar
665
Senast: palle
·
D
Övr. Katt har en undran...har en vit katt som börjar gå i öppen klass,någon som vet vad reglerna säger om dom har några svarta strån mellan...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: Sol
·
J
Övr. Katt Vet ej hur rasen stavas.. Fick veta nyss av veterinären att min katt är en abessiner och då funderar jag på vad är det för ras...
Svar
10
· Visningar
2 071
Senast: MissFideli
·
J
Övr. Katt Har tidigare bara haft hankatter så jag har ingen erfarenhet av honor som löper. Min hona är lite mer än ett år och jag har inte...
Svar
6
· Visningar
9 694
Senast: Jamilia
·
Övr. Katt Jag har en snart ett år gammal Birma som går å krafsar i golvet lite nu och då. Precis som om han hade varit på lådan och uträttat nått...
Svar
5
· Visningar
6 165
Senast: Corax
·
Övr. Katt Vår lilla söta katthona på snart 3 år håller på att driva oss till vansinne. Hon klöser nämligen sönder tapeterna. Hon har alltid hållt...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: LitenIsa
·
Övr. Katt Nu har jag äntligen bestämt mig för att ta den här lilla gullungen... Hon är trefärgad, halvt långhårig, kommer bli liten :love...
Svar
11
· Visningar
836
R
Övr. Katt Han har nu bott hos oss i 3 veckor :banana: Och har blivit cirka 10 veckor. Han började smått äta kattungsmat (blötmat) Men vägrade...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Först mamma Yoga som hamnat upp-o-ner. Hon har just gosat med en myntamus och blev lite trött av det :smirk: Sen dotter Abbie...
Svar
9
· Visningar
859
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Gör nu en liten chansning å lägger denna tråd här och hoppas på de bästa. Grannens katt har nu vart och lagt några härliga repor på min...
Svar
6
· Visningar
1 671
Senast: fuji
·
I
Övr. Katt Vilken kattmat är bäst av dom som säljes i djurbutiker ?
Svar
3
· Visningar
998
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Har sökt och hittat en del om detta redan, men skulle vara tacksam för förtydligande, för att försäkra mig om att jag fattat rätt`...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: mackan
·
Övr. Katt Jag letar kattungar och har ev. hittat en kull som passar mina önskemål. Men jag har en fundering. Kattungarna förlorade sin mamma när...
Svar
8
· Visningar
867
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Nån som har koll på ungefär hur många deciliter 55-75 gram av RC Kitten är?
Svar
8
· Visningar
713
Senast: Cheeserica
·
M
Övr. Katt Det är egentligen inte något stort problem men jag undrar varför hon gör det. Man kan sitta i soffan och gosa med henne och helt...
Svar
7
· Visningar
1 358
Senast: morris
·
S
Övr. Katt våran katt blev för ca 1 vecka sedan överkörd. Dom som körde på honom stannade och berättade för oss. Jg var vid detta tillfälle inte...
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: shattis
·
Övr. Katt Vad annat kan man göra än le när man hittar ett par sådana här istallet en dag! :p
Svar
5
· Visningar
757
Senast: MoonFlight
·
Övr. Katt Min katt har fått en jobbig ovana. Han puttar på vattenskålen över halva köket tills i princip allt vatten hamnat på golvet och jag blir...
Svar
7
· Visningar
7 900
Senast: nellie96
·
I
Övr. Katt Funkar det med katt och akvarium ? Så inte katterna vill hoppa i och jaga fiskarna ?
Svar
6
· Visningar
856
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stora shoppingtråden II