Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ni med katter måste ju vara vana vid sådana här problem. Pojken har just fått tillbaka sin 3åriga main coon hane efter att han varit hos...
Svar
2
· Visningar
1 206
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Junior har för första gången fått DAMBESÖK... :D Först brydde han sej inte ett dugg om henne utan tyckte att hennes transportbur...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: palle
·
S
Övr. Katt Har idag tagit hand om tre stycken hemlösa kattungar. Mamman har antagligen blivit påkörd. Det var min sambos pojk och hans kompisar som...
Svar
13
· Visningar
1 174
Senast: summerwind1
·
L
Övr. Katt En liten fråga...människans förkylningsvirus...kan de smitta katt :confused: ? Är helnojjig nu..har blivit förkyld och lillen (Gandalf...
Svar
11
· Visningar
4 736
Senast: staaria_
·
V
Övr. Katt Ha aldrig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Halsband på katten ute! Att ha ett stumt halsband kan orsaka strypning, ett töjbart kan...
Svar
18
· Visningar
1 198
Senast: Fnurra
·
J
Övr. Katt Ja jag tittade på en skogis/huskatss blandning igår. Here she is: Nä jag kunde inte motstå henne och fick hem henne direkt...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: Jozephin
·
Övr. Katt Kan man av fägen på mamman och kattungarna veta vem som är pappan? Mamman i detta fallet är "röd" (vet inte vad det heter, rödtabby?)...
2
Svar
23
· Visningar
1 315
Senast: MissFideli
·
K
Övr. Katt I våras skaffa jag min första katt. En liten rädd å otrygg katt från katthemmet. Han har haft en svår bakgrund. (Förstår inte hur man...
Svar
4
· Visningar
669
Q
Övr. Katt Hej! Min katt som varit borta i nästan 5 veckor kom hem igår igen :) Han såg inte mager ut över huvud taget så jag misstänker att...
Svar
3
· Visningar
2 211
Senast: Zaria
·
J
Övr. Katt Jag är ingen expert på det här med kattuppfödning. Men, jag har börjat leta efter en ny katt eftersom lille Sixten, min tilltänkta...
Svar
17
· Visningar
1 498
Senast: Jozephin
·
Övr. Katt Nu är hon hemma hos oss! (eller har varit sedan i måndags) Hon fann sig till rätta direkt efter en lång resa från Göteborg och...
Svar
19
· Visningar
1 931
Senast: MissFideli
·
J
Övr. Katt Där jag bor så finns det ett katthem precis runt hörnet, och nu på den senaste tiden så har man sett fler och fler utekatter (tror ej...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: JustME83
·
D
Övr. Katt Mina katter måste vara antingen stora Star trek beundrare eller så är dom utomjordingar. Dom har en konstig förmåga att bara pötsligt...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: JustME83
·
I
Övr. Katt Spanade in en så underbart fin katt sist vi var på utställning men mitt i alla upphetsning så glömde jag kika vad det var för ras! Den...
2
Svar
28
· Visningar
14 247
·
Övr. Katt Hej tänkte vi kunde lägga in lite roliga bilder på våra katter här, när dom gör något spec.. mina katter sover mest på bilder men i...
Svar
12
· Visningar
951
Senast: jea78
·
F
Övr. Katt I tisdags hämtade vi hem dom från Katthemmet. De var väldigt skygga i början men senare samma kväll hoppade killen upp i soffan och...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: fandango
·
J
Övr. Katt Hejsan! Vi tänkte bygga ett eget klösträd men vi har en fråga. När man skall göra de där stammarna, de som de klöser på, vad använder...
Svar
5
· Visningar
12 190
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Tänkte på det när jag rengjorde kattlådan i morse. Det luktade "sött" på nåt vis. Kan det ha att göra med att katthonan löper?
Svar
1
· Visningar
688
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Jag har en liten katttjej på 14 veckor, hon är rumsren, snäll och go och allt är jättebra, det jag undrar över nu är ibland kan hon stå...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Har ett gäng kycklingfiler i frysen. Undrar om katterna kanske skulle kunna äta upp dem? I så fall skall de tillagas? Hur? Skall man...
Svar
2
· Visningar
692
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.