Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Imorse när jag och min man gick upp så gick han på toa först och jag stod utanför dörren (som var öppen) och in kommer vår lilla...
Svar
19
· Visningar
1 369
Senast: Maddie
·
Övr. Katt Hemma från en hektisk dag, med två trötta katter och en väldigt lycklig matte! Dimma (S*Morellos Another Blue) fick sitt Ex1 och...
Svar
4
· Visningar
668
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Idag tog Maja sitt tredje CAC, och kan därmed titulera sig Champion. Hon var anmäld imorgon också, men tyvärr hinner vi inte åka dit...
Svar
11
· Visningar
992
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Någon som vet någonting om detta?? Brukar medicinering funka? Lider de av att ha epilepsi, är det bäst att avliva om det är en...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: StarNate
·
J
Övr. Katt Min katt på 10 år nu har börjat få massor då menar jag med massor av gegga (svart) under ögat och så rinner ögonen ovanligt mycket...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: shattis
·
Övr. Katt har en sambo som är allergisk mot katter... (nu undrar ni varför jag då vill ha katter...) jo, vi bor på en liten gård, när hästarna...
Svar
15
· Visningar
2 675
Senast: escodobe
·
Övr. Katt haha, visst är dom det? tanken slog mej när vi inte ville att våra katter skulle gå ut.. (ruskigt och hemskt väder, kisse blir ju blöt...
Svar
2
· Visningar
765
T
Övr. Katt Min pojkvänns pappa har 2 katter på landet och nu undrar jag om dom behöver avmaskas- dom har alltid mask säger pappan så det är ingen...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Hur länge brukar era honkatter löpa ? Min har nu löpt totalt 4 veckor. Inte 4 veckor i sträck, utan 1 veckas löp, 1 veckas lugn, 1...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: MissFideli
·
I
Övr. Katt Är det någon som vet vad inträdet kostar på kattutställningen som är vid fjärilshuset i solna denna helg ?
Svar
2
· Visningar
931
Senast: Cheeserica
·
L
Övr. Katt Har paus i flyttstöket och tänkte passa på att skriva lite om tant katt som är mycket flitig och hjälper matte att packa :D Hon är...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: lisa
·
Övr. Katt Finns det någon defektlista för katter? En granne (bondgård) har en vit hankatt som ibland ger vita ungar med olikfärgade ögon, tyvärr...
Svar
10
· Visningar
1 554
Senast: Sol
·
Övr. Katt där ska finnas ngn ras som är en blandning av katt och leopard. har prickar och stora blå ögon. man får tydligen bara ta in dom i...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: Sassy
·
J
Övr. Katt Min perser är kastrerad, idemärkt i örat och inte rastypisk. Men han är jätte trevlig i bra kondis och så. Kan jag ställa ut honom i...
Svar
12
· Visningar
1 113
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag har ett problem, min älskade lilla Cactus har fått för sig att det är jätte roligt att flyta om kring på vatten skålen så det blir...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Måste berätta om när min katt skulle få kattungar (eg. kattkompisar som sällskap). Första bekantskapen gick väl sådär, men när de väl...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Katt Imorgon är det 2 veckor sedan min älskade lille katt trillade ut genom fönstret och försvann :( Han är en okastrerad innekatt och han...
Svar
11
· Visningar
1 439
Senast: Heulwen
·
L
Övr. Katt Hämtade min lille Gandalf för 2,5 vecka sedan och skulle nu vaccinera men det ville inte veterinären. Hon sade han hade kraftigt...
2
Svar
33
· Visningar
3 161
Senast: KungTulle
·
S
Övr. Katt Tänker på typ Royal Canin, Iams etc som betraktas som lite "bättre", alltså torrfoder. Jag är lite nyfiken på det. Hur mycket kostar...
2
Svar
36
· Visningar
1 987
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Hur får man katten att sluta ligga under sängen? Det är nämligen så att kontakterna till terrariet sitter där och när katten klämmer sig...
Svar
10
· Visningar
6 761
Senast: lisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama