Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Hej igen! Nu måste jag skryta lite. Har redan vart så händig att jag slängt ihop ett litet klösträd! Jag och tjejen har snackat om...
Svar
8
· Visningar
3 014
Senast: Jangvik
·
B
Övr. Katt Funderar på att ta hand om en övergiven kattunge, istället för att köpa en. Men vad finns det för risker? Är det smart att ta en...
Svar
19
· Visningar
2 126
Senast: Blondi3958
·
J
Övr. Katt Har fått hem en kompis kattunge som är lika gammal som mina (14v), som jag ska vara kattvakt åt. Den går bra ihop med min ena, men den...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: charmant
·
S
Övr. Katt Tänkte bara hör om det finns något knep för att ta bort tandsten?? Eller måste man åka till en veterinär så att du får ta bort...
Svar
8
· Visningar
1 581
Senast: lisa
·
S
Övr. Katt Någon här som ställer ut sin huskatt? Vad behöver man tänka på beträffande vaccination och sånt? Öronmärkning? Vad "vinner"? Vad...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Sol
·
R
Övr. Katt Har hittat en kattunge typ övergiven! Den är då liten att den precis öppna ögonen ungefär så den måste ju få mjölk. Mamman kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 066
Senast: FridaJ
·
Övr. Katt Vid vilken ålder kan man kastrera? När blir de könsmogna? Våran katt är väldigt ofta och leker med sin syster från samma kull och...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: JustME83
·
Övr. Katt Jag hatar när sådant här händer. Jag klarar inte av schocker. Markus kom hem och sade att Tessi låg i diket vid busshållsplatsen. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 399
Senast: Heulwen
·
B
Övr. Katt Vad kostar det att kastrera en hankatt på ett ungefär? Och vad kostar det att stelerisera en honkatt på ett ungefär? Vet bara att...
Svar
10
· Visningar
1 185
Senast: rattalskare
·
Övr. Katt Mycket omtyckt kan jag lova! Här satt man riktigt bra. *grrr* funkar kanon
Svar
6
· Visningar
839
Senast: rattalskare
·
B
Övr. Katt Jag har ett litet problem. Har en kastrerad han katt nu,men vill ha sällskap åt honom när han blir inne katt. Vad är smartast att...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: Blondi3958
·
Övr. Katt Min katt blev ju överkörd i torsdags. Första dagen grät jag som jag vet inte vad, men de senaste dagarna har jag inte alls varit så...
Svar
8
· Visningar
1 455
Övr. Katt Drömmen har gått i uppfyllelse! Denna lilla dam kommer inom kort att flytta hem till oss andra :banana: Urgo, inte sant!? (hon till...
2
Svar
20
· Visningar
1 369
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Var sitter egentligen en hankatts snopp? I baken lr fram på magen? Å kan hankatter ha "bröstvårtor" (lr juver heter d kanske på katter...
Svar
3
· Visningar
15 792
Övr. Katt Hur funkar d me p-piller till katt?Hur ofta ska de ha? Å va kostar d???? Tacksam för svar!!! :bow:
Svar
6
· Visningar
2 626
Senast: jerseyko
·
A
Övr. Katt jag har en katt som är 13 år, i alla åren, så länge jag kan minnas, har han jämnt kraffsat, framför skålen när han ska dricka sitt...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: adore
·
I
Övr. Katt vad använder ni för schampoo till era långhåriga katter ???
Svar
4
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har lovat ta emot en kattmamma med ungar, eftersom jag har ett rum över. Men vad uppskattar kattungar att leka med/i? Förmodligen är...
Svar
7
· Visningar
1 189
Senast: Trissa
·
Övr. Katt Lite bilder på mina håriga tjejer. Mor (svartvit) och dotter (lila), dom sitter inte ihop jämt, men ganska ofta :D
2
Svar
31
· Visningar
1 794
Senast: Sirisiri
·
F
Övr. Katt Nyblivna kattägare! I tisdags blev jag och min pojkvän ägare till en liten kattflicka :) Var på ett katthem för övergivna katter, våran...
2
Svar
37
· Visningar
16 371
Senast: fandango
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel