Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Att det finns en risk att kattungar blir orm mat? I alla år jag sålt mina kattungar har jag tackat nej till spekulanter som "inte känts...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: mimus
·
Övr. Katt Som blivande kattägare undrar jag lite vad katten egentligen behöver, mat, vatten och en kattlåda är ju självklart - men mer då? Här...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Jozephin
·
Övr. Katt Vart kan man hitta? Jag måste köpa nya när vi flyttar, eftersom jag skrivit in telenr och kommer byta;) Har nu jätte bra babyblå och...
Svar
4
· Visningar
1 136
Senast: BuenoBull
·
C
Övr. Katt Min katthona går på p-piller. Har inte haft em så himla länge, och p-pillrena "följde med på köpet", så nu har jag börjat fundera...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: Sassy
·
B
Övr. Katt Har några att välja mellan :crazy: Ev kanske det blir fler kattungar med :love: Vad tycker ni? Ursäkta stl. vet inte hur...
2
Svar
25
· Visningar
1 518
Senast: Blondi3958
·
J
Övr. Katt Hej! Vi har börjat fundera lite smått på att köpa en till katt. Vi har en huskatt sen tidigare men jag har blivit lite intresserad av...
Svar
9
· Visningar
1 266
Övr. Katt Blir det för mycket? Är en rätt stor etta (ca 60 kvm), men det är ju ändå bara en etta. Finns tyvärr ingen balkong heller. Jag bor här...
2
Svar
29
· Visningar
3 113
Senast: katt mynta
·
J
Övr. Katt Han är på väg från jordelivet nu. Ägaren ringde och berättade att hon inte trodde han skulle klara sig över natten. :cry: Hon...
Svar
10
· Visningar
980
·
S
Övr. Katt Tänkte mig ett litet utbyte av roliga kattlesaker. Detta är något som mina två katter älskar mest av allt: En stor matta som jag...
Svar
1
· Visningar
660
·
Övr. Katt det hela började med att vi letade katt,jag o min sambo. så vi tog kontakt med en katt förmedlare. hon hade precis vad vi sökte en...
Svar
6
· Visningar
850
M
Övr. Katt ...kan man se om en katt är dräktig? Våran okastrerade hona rymde obemärkt när vi gick igår morse och var borta ca 10 timmar. Som tur...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vaknade i morse av att min snart femton veckor gamla kattunge låg och diade min sedan ett år tillbaka kastrerade honkatt, Tindra...
Svar
5
· Visningar
695
J
Övr. Katt Ja som några här kanske vet så skall jag skaffa katt. Nu var jag över och tittade till lille "Sixten" som han heter. Han är 7...
Svar
6
· Visningar
1 304
Senast: JustME83
·
B
Övr. Katt Kan man ge barnvälling till en kattunge :confused: Mamman börjar sina och visar inget intresse för ungarna :crazy: Kan man då...
Svar
17
· Visningar
10 849
Övr. Katt Jag är så himla nyfiken... ...hur många katter har du/ni och hur många kattsandslådor? Hur ofta gör ni rent dessa? /snurpe
2
Svar
21
· Visningar
1 876
Senast: glimmie
·
Övr. Katt Kraftigt olikstora pupiller - den enda rund, den andra jättesmal. Så såg min ena katt ut när jag kom hem förut. Han är innekatt och...
Svar
4
· Visningar
4 287
Senast: Blondi3958
·
S
Övr. Katt Upptäckte idag att någon av mina två katter har pinkat inne, i soffan.. :eek: :eek: Vad kan det bero på? Har två katter, två...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: soso
·
Övr. Katt Låt se nu , bilder på era söta katter :banana: här är då mina : Semlan Semlan Fridolf Semlan Fridolf Är dom...
2
Svar
22
· Visningar
1 760
Övr. Katt Vi har en liten blandiskatt tror att hon är blandning skogis och bonnkatt men vet inte säkert då vi köpte henne i "2:a hand". Hon blev...
Svar
7
· Visningar
1 334
Senast: arna
·
J
Övr. Katt Hej igen! Nu måste jag skryta lite. Har redan vart så händig att jag slängt ihop ett litet klösträd! Jag och tjejen har snackat om...
Svar
8
· Visningar
3 014
Senast: Jangvik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama