Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haukur skrev:Jag har 2 rexar (mycket aktiva katter) i en etta på 27 kvm å dom stormtrivs, periodvis bor även min riesenschnauzer här oxå men vi får plats bra ändå Bodde förut i en 2a på 65 kvm med balkong men katterna trivs faktisk bättre här i lilla lägenheten Tänk kubik å inte kvadrat!
Markbunden! Ha ha! På vår lilla yta hemma (50m2) är det rejs upp över soffan, ner på golvet och upp på sängen (favoritbusplatsen)osv... När vi bodde i hus var det rejs fram och tillbaka i hallen. Så visst kan de anpassa sig. Men nog märktes det att kissen blev busigare av att flytta till liten lägenhet...MissFideli skrev:Det fetstilta (min markering) ställer jag mig lite tveksam till. Man ska inte räkna kallt med att det är så, det beror på katten. Jag har en ras som är markbunden, dvs mer race på golvet än upp och ner i klätterträd. Mina skulle inte trivas på 27 kvm (men självklart anpassa sig), dom behöver golvytor att springa på.
Så det är rasbundet/individuellt.