Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ...vad kan det bero på? Kissen luktar skunk ur munnen nämligen... :crazy:
Svar
7
· Visningar
968
Senast: mizzcat
·
M
Övr. Katt Har ni sett dessa magnifika djur?! Otroligt vackra... Bild
Svar
8
· Visningar
1 662
Senast: Kat
·
Övr. Katt Han var ute igår i flera timmar och kom inte när jag ropade,sen halv elva kom han in,jätte trött och a sig och sov,vakna knappt när...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Vaccan
·
I
Övr. Katt vad kostar det att vaccinera en katt ?
Svar
5
· Visningar
667
·
Övr. Katt Hur gör ni när ni avmaskar era katter? Vi har både tabletter och flytande och nu har vi använt spruta och sprutat in det flytande direkt...
Svar
6
· Visningar
1 053
S
Övr. Katt Skulle vilja ha lite rekommendationer (eller vad det nu kan heta;p) på kattmat! Har två stycken honkastrater som är lite mer än 1 år...
Svar
15
· Visningar
1 307
Senast: Sandrak
·
I
Övr. Katt Den som är i solna. Är det någon som vet vilken dag det är perser och exotic ?
Svar
1
· Visningar
575
Senast: Sassy
·
E
Övr. Katt Igår köpte far min en kattleksak till vår katt. Hon är inte mycket för att leka, för det mesta springer hon bara iväg när man skall leka...
Svar
6
· Visningar
2 927
Senast: mandalaki
·
S
Övr. Katt Har katten lika bra skydd om den enbart är vaccinerad när den var 9 månader? Har för mig jag läst att de ska grundvaccineras vid 9 och...
Svar
10
· Visningar
969
Senast: Sol
·
R
Övr. Katt Lilla Baloo har nu blivit 10-11 veckor gammal :banana: Har fortfarande väldigt svårt med maten. Så länge han äter modersmjölk är det ok...
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: Prosit
·
I
Övr. Katt Kan ni berätta lite hur det går till om man blir fodervärd till katt ? Tex vem står för eventuella vetrinär kostnader vid sjukdom ? Sen...
Svar
3
· Visningar
856
·
I
Övr. Katt Funderar på att köpa en perser så jag skulle vilja veta lite om dom. Hur mycket päls skötsel det är ? Är dom utsatta för några speciella...
Svar
12
· Visningar
2 016
T
Övr. Katt Är det vanligare att katten dör än att den överlever om den har fått kattpesten? :cry:
Svar
11
· Visningar
1 161
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt jag börjar mer och mer inse att min tilda inte alls passar som innekatt. fram till slutet av sommaren har hon varit stallkatt, men min...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: jos
·
Övr. Katt Trött kisse Tuffat till sig lite och busar med favvoleksaken :love: Har ni några namnförslag på henne? Det som står...
2
Svar
28
· Visningar
2 008
Övr. Katt Corona, ute för första gången (i mammsens utebur) hon e så underbar :love: :love: :love: spinner så fort man tar i henne...
Svar
9
· Visningar
822
Senast: Tviggy1081
·
C
Övr. Katt Mina katter spyr extremt mycket, om man jämför med exempelvis mammas och andra bekantas katter. De spyr säkert ett par högar om dagen...
Svar
10
· Visningar
2 454
·
Övr. Katt Behöver lite råd. Jag har en liten honkatt som stryker runt huset dag och natt. Hon håller sig runt husen på vår gata. Hon har ett...
Svar
8
· Visningar
2 729
Senast: Destiny_D
·
Övr. Katt Har 2 systrar, de äter båda Mjau torrfoder. De är båda avmaskade i våras och för ca 1½ månad sen då den ena hade mask. De är lika...
Svar
4
· Visningar
2 249
·
F
Övr. Katt Våra små älsklingar... Igår lämnade vi tillbaka dom till katthemmet igen, tyvärr. Var så hemskt och grät hela kvällen igår. Vi hade dom...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: Tviggy1081
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama