Bebisbilder :)

Sv: Bebisbilder :)

Hi hi en kompis till mig döpte sin kattunge till "Panik" för han var rädd för precis allt och alla.

Sedan plötsligt en dag bestämde han sig för att det inte var lönt att vara skraj så nu är Panik en cool ung kattkille!

/KT

Kissing Spine skrev:
Neeej! Inte Siv :p

Vilda var ju supergulligt! *plitar ner på förslaglistan* ;)
Visst är de vackra! Hade en utan vitt men den blev tyvärr påkörd för en månad sedan :cry:

Joo.. Siv är ett fint namn ;)

Nä men Vilda är ett jättegulligt namn, röstar för det *se i din tråd på ÄU* :D

Ruffsa :rofl: Vilka namn ni kommer med :p. Det är bara bra iof men... Då tänker jag bara på n räfsa som man räfsar löv med

Haha jodå.. Men inte på den här lilla skruttan. Mamma säger att det är förbjudet att ha en katt längre än en vecka och inte bestämma namn :angel: :D

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Wille
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Göra i Danmark
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Stillsam sysselsättning?