Namnröstningstråd!

Sv: Namnröstningstråd!

Sol eller Saga tror jag. Dom är alldeles lagom kattiga (Sol mest då, men)... Shira är för liten och oskyldig för att vara katt, men absolut det vackraste namnet. Men om du har en pryd, späd liten katt så passar nog ändå Shira bäst.
Liv om den är blyg och försiktig.

Ska kanske ta en titt på bilden förresten innan jag yttrar mig.

Nu har jag kollat, underbar kisse, men namnet....
Det är svårt, men jag tycker nog mest Sol eller Shira, dom namnen passar bäst både på en kattpersonlighet och din katts utseende.

Senast ändrad av en moderator:

Mm... Shira tycker jag är otroligt sött. och hon kommer att bli halvt långhårig och väldigt liten så det skulle nog passa bra. Jag tycker att det är så himla kul att fundera ut namn, kan ju bestämma mig för vad som helst :D

haha många olika bud... Men det är ju rätt svårt att ropa Sol eller Liv. Det blir liksom So-ol! och Li-iv! iställer för Shi-ra eller Si-lly!

inte silly iaf! töntigaste jag hört :p inget sånt där klyschigt. liksom sotis om han är svart eller nåt sånt :p haha så nördigt.
jag röstar iaf på liv! o katter kommer ju ändå inte när man ropar så det spelar inegn roll ;)

Shira tycker jag! Det var jättefint. Har inte sett katten ännu, men jag röstar på det ändå...

//Petronella som fortfarande aldrig fått chansen att döpa en katt till Pretzel

Kommer inte katter när man ropar? ;) Då har du inte träffat min förra katt. (och den här ungen) så fort jag ropade på henne så mjauade hon och kom springande. mattes bebis :love: Man kan lära katter mkt

Jag röstar på Medli,Tetra, Malon, Nabooru, Nayru eller saria :rofl: *Zelda abstinens*

Våra kommer också när man ropar. Vi brukar vara ute och gå med dem i området och de följer efter som ett pärlband alla fyra. Avviker de så kommer de alltid när man ropar (ok, ibland dröjer det ett tag om de får syn på något rikigt spännande).

Nu har jag förresten kollat på katten och gud så söt hon är! Tycker fortfarande Shira faktiskt!

Nja, Sahara går inte för det kallar jag min bästis ibland. (Sara) ;)
Vinga är också fruktansvärt gulligt.

Oh ja, jag är så kär i henne! Men känner mig lite besvärar nu, jag skulle ju gå ut poch mata hästarna och så har hon somnat i mitt knä! Vilket dilemma :p

sussi :D hihi Ne, men kanske... snuttan? smulan? nutte (det hette min kanin)

Hm.. nu har jag ju tänkt ganska mycket på Silly. Men Shira skulle också passa henne väldigt bra. Exet hävdar bestämt att han tänker kalla henne Silly, för då kan han kalla mig Silly-Malin :smirk: :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 590
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 047
Senast: Anonymisten
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 267
Senast: Hedinn
·
R
Hundavel & Ras Försöker hitta en hundras som kan passa mig men hittar alltid något fel. Fel som i att trots att t.ex. rasbeskrivningen låter vettig så...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
15 292
Senast: Raderad medlem 148099
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 30