Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har tidigare lagt ut en tråd om en lite pisse som i princip flyttat in på min altan... skygg som tusan... men det är nu löst, den har...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: Cuaifeach
·
S
Övr. Katt Till helgen ska jag och donnorna bege oss iväg nedåt landet. Jag har fraktat katter både längre och kortare sträckor än denna men...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Sirisiri
·
T
Övr. Katt Igår på morgonen/dagen tyckte mamma att hon hörde en katt men tog det som att det var bara för att hon var van vid att Tilda jamade nere...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Tiggertjejen
·
W
Övr. Katt Min lilla honkatt har blivit kal på "tuttarna". Det har kommit pö om pö, det ser ut som hon är rakad. Hon har inte tappat håret, det är...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: Wildty
·
T
Övr. Katt Fattar inte folk att man kör sakta på en privat grusväg?? Min älskade katt blevpåkörd idag och dog! Alla vet att det är vår katt och jag...
Svar
13
· Visningar
1 220
Senast: Skåne_4_ever
·
V
Övr. Katt Är det typiskt för en förstagångslöphona (långt ord :D ) att visa ett överdrivet intresse för kattoan :crazy: :confused: Hon kan gå in...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Sassy
·
T
Övr. Katt Hur mycket bör en 10-11 v kattunge väga som minimum?
Svar
4
· Visningar
735
Senast: Tysken_
·
M
Övr. Katt Ena katthonan slickar på högtalare (på tyget så det liksom raspar), varför gör hon det? Brukar era katter göra det?
Svar
3
· Visningar
868
Senast: mizzcat
·
R
Övr. Katt I runt en vecka har det smugit omkring en kattunge inte särskilt gammal runt vårat hus, det är det första man serpå moronen och det...
Svar
12
· Visningar
1 088
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Eh, hoppsan! Igar rakade jag ta hem tva kattungar som satt pa sjukhusomradet och sag vilsna ut. Den lilla honan sag riktigt dalig ut...
Svar
9
· Visningar
1 575
Senast: Marvin
·
Övr. Katt ..ska jag göra! :banana: Hur gjorde ni?
Svar
7
· Visningar
1 680
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Vi har en kattflicka på 5,5 månad hemma. Tanken är att hon ska få en kull kattungar, men inte direkt då hon blir könsmogen. När börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 738
Senast: Vagis
·
W
Övr. Katt Hur tidigt kan en kisseflicka löpa och riskera bli med kattungar? Min kisse flyttade till mig förra veckan och är född i april.. så är...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: apocalypsen
·
Övr. Katt Jag kan absolut ingenting om katter mer än att de har vassa klor och spinner, så ni får ha lite överseende med lulligheten i inlägget :o...
Svar
11
· Visningar
3 161
L
Övr. Katt Tant katts andedräkt gör att jag nog skulle kunna använda henne till att skrämma bort inbrottstjuvar eller åtminstone lite...
Svar
7
· Visningar
1 223
Senast: Japanesen
·
V
Övr. Katt Jag gör rent lådorna X antal ggr per dag, det blir många små hundbajspåsar med kattpoop. Det jag undrar är om det finns något smart...
Svar
14
· Visningar
1 366
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Såg mina två kattungar för första gången idag, en vecka gamla! Helt underbara är de! Ska ha två hanar men kan inte komma på namn till...
2
Svar
23
· Visningar
1 530
Senast: kem
·
Övr. Katt Måste bara få visa vår nya familjemedlem Tippex :love: En 5 månader gammal kille som inte gör nåt annat än spinner hela tiden...
Svar
11
· Visningar
959
Senast: Meibla
·
Övr. Katt Började fundera på vad det är som gör att jag är fullkomligt kattfrälst. Jag har inget emot hundar, men jämför man med en katt, då...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: kopparberg
·
S
Övr. Katt hoppas det funkar.. har aldrig laddat upp film innan.. http://media.putfile.com/Zeke-busar
Svar
5
· Visningar
769
Senast: SilverTail
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama