Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt har gått och gruffat lite över den rackarns fräcka musen som härjat runt i köksskåpen ett par veckor nu och som katten inte har haft en...
Svar
3
· Visningar
657
Senast: musen21
·
Övr. Katt Vill bara varna alla bilförare...min mamma hittade vår katt överkörd/påkörd imorse på andra sidan vägen. Hon var ganska grön på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 847
Senast: Snel Hest
·
V
Övr. Katt jag hörde om det på tven igår men förstod inte så mycket, jordbruksverket/kommunens miljönämnd (var det va!) har alltså blanketter man...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: MissFideli
·
F
Övr. Katt hej hej....nån som ha nå bra knep?? nu när de börjar bli kallare ute ha mina två katter örja ty sej mer till å va inne....å äta...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Sol
·
I
Övr. Katt Är det nån här som har någon av ellos klösmöblar ? vad tycker ni om dom ? Eller har ni några andra tips på klösmöbel ?
Svar
8
· Visningar
1 734
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Den här lilla sötnosen kom min katt hem med idag. [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG]
2 3
Svar
52
· Visningar
3 145
Senast: prelude
·
A
Övr. Katt Min katt, en blandras har varit väldigt hängig, hon äter knappt nått, dricker visserligen vatten, men är jättemager och ligger bara hela...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Vagis
·
Övr. Katt och när vi står och väntar på ett annat gång hittar jag en övergiven kattunge i vägrenen!!!!! Hörde att den skrek så jag gick dit...
Svar
10
· Visningar
870
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Katt skrev en tråd om våran katt som blivit överkörd. allt gick bra förutom att han blev förlamad i svansen. vi pratade med veterinären som...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Tiggertjejen
·
3
Övr. Katt Min kastrerade hankatt på 1,5 år har det senaste halvåret, sen jag blev sambo, kissat inomhus. Soffa och fotöljer är förstörda och ett...
Svar
7
· Visningar
1 370
·
M
Övr. Katt Har för ca 3 veckor sen tagit hand om en hittekatt som hade bebisar i magen. Mager och eländig har hon varit fast hon ätit och ätit...
Svar
16
· Visningar
1 049
Senast: Vagis
·
R
Övr. Katt Hur länge är en katt dräktig? jag har verkligen ingen aning men för en vecka sen märkte jag att min honkatt hade fått större bröst...
Svar
10
· Visningar
965
Senast: Rebecca_R
·
Övr. Katt 2 bilder på mina katter. Eller ja, det är ju min mammas katter numera. Den här bilden illustrerar Mollys förkärlek för att klämma sig...
Svar
10
· Visningar
923
Senast: Jamilia
·
Övr. Katt Har en liten fråga bara, brukar ni bada era katter och isåfall varför? Jag badar inte mina katter även fast två av dom är ljusa och...
Svar
9
· Visningar
916
Senast: Prosit
·
S
Övr. Katt Nån mer här som har en riktigt gammal katt? typ över 15 åtminstonde..? Hur är din gammla katt? några sjukdommar osv? nån med katt som...
Svar
8
· Visningar
1 350
Senast: Mjuk mule
·
Övr. Katt Hej! Brukar inte va inne på det här forumet men nu har jag en liten fråga. Det är så att våran ena hankatt (Zingo) går omkring och slår...
Svar
4
· Visningar
14 882
Senast: morris
·
Övr. Katt Många här har säkert som jag, kort på sina älsklingar som man helst vill gömma... Ibland undrar jag om min katt är en förklädd alien...
Svar
15
· Visningar
1 501
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Måste dela med mig av en härlig kattfilm. :angel: :banana: :banana: http://www.albinoblacksheep.com/flash/kittycat.php Ljudet måste...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Nu är jag verkligen trött på min lilla kattunge. Hon kan vara hur gosig som helst och försöker krypa in i öronen och spinner och pussas...
Svar
13
· Visningar
21 500
V
Övr. Katt Någon som vet vad som händer om man har katten med i bilen och man råkar ut för en olycka? Kör någon (polisen?) katten till...
Svar
7
· Visningar
1 043
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama