Fick en present av min katt idag *BILD*

Sv: Fick en present av min katt idag *BILD*

:love: söt som socker :love: MEN hur kan den vara så tam mot människor :confused:

Ja du är inte ensam om att vara kär i den här lilla pralinen.

Det är nog en gåta som vi aldrig kan få svar på. Orädd är den i allafall konstigt nog. En riktig liten mysboll.

nej jag sog det :O men om du inte ska ha kvar han så :angel: e jag inte sen på att tsräcka upp handen :p

Den får nog stanna här hos oss tror jag. Men om jag skulle ändra mig så hojtar jag till.

fjolltroll skrev:
Det är nog en gåta som vi aldrig kan få svar på. Orädd är den i allafall konstigt nog. En riktig liten mysboll.

Ja det är konstigt för har den inte varit i kontakt med människor borde den ju vara skygg :confused: men mamman har kanske sagt att ni är snälla människodjur :angel:

Helt underbar täckning modern har:love:

Vilken härlig en! Sockersöt. Och den där åldern är de ju som ljuvligast!

Men det är en kille, antar jag? Eller har modern gula anlag?

Jag upplevde samma sak med mina kaniner när jag var barn. Plötsligt en dag kom det en liten skuttför nisse hoppande en dag. Mamman hade gömt honom nere i halmbädden tills han var tillräckligt stor. Rolig överraskning är det hur som helst!

Men KÄRA NÅN så underbart!
Kan inte min katt också överraska med en dito?
(LITE svårt kanske, eftersom det är en HAN...:D )

Det finns faktiskt hankatter som kan ta hem en moderslös kattunge. Har hänt här hemma i grannskapet 2 gånger i år. Men det kan förstås bero på att det finns mycket vildkatter häromkring,

Så hoppas kan du ju alltid ::D:

Herregud vilken sotis!!!! :love: :love:
Vad ska han heter?

Om mamman är riktigt tam så blir också kattungarna tama väldigt fort. Först kan dom bli litet rädda men när dom ser att mamman kommer fram till en så brukar kattungarna genast tycka att om mamma gör sådär så kan det ju inte vara särskilt farligt.

/KT

Med tanke på hur snopen jag blev när min honkatt kom hem med sin lilla bebis så skulle jag vilja se din min om din hankatt kom med en:D

Är det verkligen lagligt att vara sådär söt??? :love: :love: :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
472
Senast: Elbe92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama