Gah! vad ska hon heta?

Sv: Gah! vad ska hon heta?

Häxmästaren :love:
Ljusets rike :love:
De svarta riddarna :love:

hihi :D Gud vad de är bra... har precis börjat läsa om häxmästaren.

Gud vad detta är svårt :crazy:

fast jag gillar bara Isfolket. Häxmästaren var helt ok, men inte alls som isfolket. Ljustes rike har jag inte ens läst, för de verkar dåliga. De svarta riddarna? Visste jag inte fanns...

Nej, det är stor skillnad på dem. Isfolket är bäst av alla, sen blir det sämre även om de är helt underbara. Karaktärerna blir lite lika liksom. Men klart läsvärda... De svarta riddarna är sämst av alla faktiskt. Det är en annan serie som inte har ngt att göra med de andra tre.

Åh. Beslut beslut, måste bestämma mig ikväll :crazy:

Kissing Spine skrev:
Nej, det är stor skillnad på dem. Isfolket är bäst av alla, sen blir det sämre även om de är helt underbara. Karaktärerna blir lite lika liksom. Men klart läsvärda... De svarta riddarna är sämst av alla faktiskt. Det är en annan serie som inte har ngt att göra med de andra tre.

Åh. Beslut beslut, måste bestämma mig ikväll :crazy:

alicealicealicealicealicealicealicealicealicealicealicealice.

:D

Wilda såklart!!!

Det är jättesnyggt, Alice är för vanligt!

alice är väl inte vanligt? wilda med w uttalas ju dessutom jättekonstigt.

Men då kan man uttala det so Vilda!
Jo alice är jätevanligt vad jag vet.

Hihi :o Nu har jag kommit på ett nytt namn som hon ganska säkert ska få heta :D Smilla! Ursött ju (och självklart med en Fröken framför)

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
208
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
687
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
540
Senast: Blyger
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar