Gah! vad ska hon heta?

Sv: Gah! vad ska hon heta?

:mad: jag tycker fortfarande att hon ska heta alice.
men smilla var också fint, bättre än wilda.
:angel:

:D

du har inget litet syskon som är bra på att ge ut namn brukar vara mkt enklare :angel: :p ?

min lillebror har döpt alla våra katter, och han var 2 när de första kom och 2½ när våra 2 kattungar föddes.

resultaten blev;
Kicki
Laila
Åsa
Glad

tycker det sistnämnda är väldigt orginellt :D, det är en nästan helvit kattunge med några ljusbruna fläckar. haha.

Gillar du Sandemo ska kissen helt klart heta Silje ;)

Alice om jag fick bestämma, men alla namnen var fina!

-knapplån-

vad är det för fel på folk? Wilda? Vilda är tiotusen ggr bättre, herre gud, varför med ett W? Det är som att stava Sandra med Z= asfult.

Åh beslut beslut :crazy: Jag blir tokig :D. Silje var faktiskt fint, nu när jag tänker på det igen. Problemet är ju att man förknippar personerna med katten, tex. är kattungen inte alls en vän och rar liten Shira ;). Tål att tänkas på....

Hrm... Inte bestämt mig än :angel:. Dessutom har Puss kommit in i bilden :D. Men för tillfället lutar det åt Vilda, tänk att det ska vara så svårt.

Wilda eller Vilda det tycker jag är fiiiiint.. :love: :D

Alice tycker jag! Jätte gulligt!
Men vad ska min nya kattunge heta? Problem!

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
208
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
687
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
540
Senast: Blyger
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar