Planer på ny kisse, övertalningshjälp önskas!

Sv: Planer på ny kisse, övertalningshjälp önskas!

åh, vilken bra idé! det ska jag köra med om jag vill ha nåt djur som sambon är lite tveksam till. Varför har jag inte tänkt på det förr???

Nu får ni inte tro att jag kör över honom totalt, men bland behöver han en knuff i rätt riktning bara!

Hehe, det låter ju bra. :D

Haha, ja det var mor min somkom påd en braiga idéen! :bow: :angel:

Miss_Victim skrev:
Cuaifeach: Du böt helt enkelt ut sambon mot en bättre kille - visserligare i mindre format? ;)

Precis! :D

:rofl:
Kanske ska göra så jag med när jag känner att det är dags att röra på sig. Tänk vad snopen J skulle bli om jag sa "tyvärr, men det här funkar inte längre. Jag har hittat en ny kille, en miniliten hårboll. Han har allt jag vill ha i dagsläget" :rofl:

hum, känner igen mig lite:) Jag kom fram till att jag vill skaffa en liten kisse, men sen kom jag på att den kanske kommer känna sig ensam i en lägenhet när den e inne hela dagarna... så sa jag att man kanske skulle skaffa två på en gång så dom har en kompis... o då skrattade han och sa "du skaffar en katt för att du vill ha en kompis, sen ska du ha en kompis till den, och så ska väl den ha en kompis, tillslut ska du väl ha en humnd med så katterna kan reta den" Ligger nåt i det:banana: :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 776
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar