Vattenfontän?

Sv: Vattenfontän?

Nu har jag en fontän i en kartong här. Funderar på bästa platsen att ha den på? Stänker det mycket vatten från dem? Måste man ha den på diskbänken eller kan den stå på golvet?? Diskbänksytan är väldigt liten här hemma......

Prosit skrev:
Jag funderar på att köpa en sån till min kisse i julklapp, djuraffären hade dem för 245 kr.
Du skulle ha sagt det tidigare, så kunde du ha fått min. Helt gratis... :smirk:

Visste ju inte tidigare :D Min kompis köpte en, o hennes katt ratade den totalt, så jag fick köpa hennes för 200 kr.

Jag har den på golvet. Det stänker ingenting från själva fontänen, däremot kan katterna ha lite plask och lek ibland :)

Sparkling skrev:
Jag har den på golvet. Det stänker ingenting från själva fontänen, däremot kan katterna ha lite plask och lek ibland :)
Inte bra att ha den på parketten i vardagsrummet med andra ord... hmm... då får den stå i köket.

Nu står fontänen här på golvet och porlar. Det var lite pyssel med att få vattnet att rinna jämnt på kupolen, men om man gnuggade lite på den så gick det :) Katten var o drack redan när den var avstängd och idag såg jag henne dricka på kupolen :banana: Så den verkar ha fått godkänt! :)

Liknande trådar

Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: escodobe
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 173
Senast: Acto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 271
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 444

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka