Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt Hej! För en "katt-amatör" som nyss skaffat katt (efter sommaren) behöver jag tips och råd inför bad av kissen. Hur gör man för att...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Eeiram
·
C
Övr. Katt Jaha så var det dags att vaccinera alla katterna igen. Detta år fick jag höra ,per rycktes väg, att det ska ha uppfunnits ett katt...
Svar
4
· Visningar
2 169
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Mina två utekatter är kräsna, trots att de bjuds på allt från färsk fisk till kyckling så äter de bara billigt torrfoder. Testat en hel...
2
Svar
30
· Visningar
2 269
Senast: Meibla
·
P
Övr. Katt Min systers katt dog för ett tag sedan väldigt ung (3 år). Han var helt gul runt ögon o.s.v. Gulsot?
Svar
8
· Visningar
1 544
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Katt Våran ena katt sover på väldigt konstiga ställen och har väldigt konstiga sovställningar!!! gör era också det?? Visa!! Här kommer...
Svar
18
· Visningar
2 758
·
C
Övr. Katt (ursäkta storleken) jag ser inga bilder, hoppas ni gör :(
Svar
5
· Visningar
719
Senast: Heulwen
·
I
Övr. Katt Har funderingar på att börja använda lillkillen i avel när han blir stor och om han fortsätter gå lika bra på utställningarna. Att det...
Svar
13
· Visningar
1 058
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Läste just på katthemmets hemsida att man förbinder sig till att försäkra katten, och då blev det stopp i min skalle, för sånt har jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 521
Senast: Tassetass
·
C
Övr. Katt Måste bara få visa lite :) Inga jättebra bilder, men kameran är kass och Elsa har svårt att vara stilla :love:
Svar
6
· Visningar
720
Senast: Calenfiriel
·
C
Övr. Katt Kan man ha en okastrerad hankatt (som innekatt) eller skvätter / markerar alla hankatter efter könsmognad? Kan det vara skillnad på...
Svar
7
· Visningar
1 549
·
M
Övr. Katt Jaaa, på lördag ska vi åka och hämta en 11- veckors gamla kisse! :banana: Det är en hona, en blandning av en raskatt och en vanlig katt...
Svar
3
· Visningar
731
Senast: gladys
·
L
Övr. Katt kasterade min honkatt i fredags förmiddag. Hämtade hem henn på eftermiddagen men efter bara 1-1,5 tim började det blöda från såret...
Svar
2
· Visningar
1 411
Senast: Jamilia
·
E
Övr. Katt Hej! Jag vet inte alls om det är katten som är orsaken till bakteriespridning, men jag har nu haft tre återkommande fall av...
Svar
5
· Visningar
5 133
Senast: Sol
·
Övr. Katt Mina små duvor var med när jag satt vid datorn, passade på att fota dem me camen :p Vilka puddingar va?;) :love: Plomis Och...
Svar
7
· Visningar
913
C
Övr. Katt nu var det jag som behövde hjälp igen :crazy: har just kommit fram till att katten jag ska få bara är ett halvår gammal, och alltså...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Jaha, hur ska man göra??? Mina katter verkar vara extremt fertila och nu har jag tröttnat på att ha typ fyra kullar kattungar om året på...
Svar
15
· Visningar
981
·
R
Övr. Katt Här är mina två sötnosar! Bagheera 4 år http://i30.photobucket.com/albums/c312/rattalskare/000_0832.jpg Baloo numera 5 månader...
Svar
8
· Visningar
792
Senast: rattalskare
·
M
Övr. Katt Min hankatt har blivit så himla mammig senaste tiden. Han har alltid varit det men nu är det lite extremt. T.ex. när jag duschar står...
Svar
2
· Visningar
2 816
Senast: Icka
·
C
Övr. Katt Har precis flyttat till en egen gård, och fått två katter. Den ena har jag fått från en allergisk kompis, och det är en hona på 7 år...
Svar
1
· Visningar
1 152
Senast: MissFideli
·
E
Övr. Katt Varför ser man ofta att kastrerade katter har som en mjuk päls/skinn"påse" baktill på magen lite framför bakbenen? Såväl hon som...
Svar
11
· Visningar
10 324
Senast: Sirisiri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?