jag och min *pip* beslutsångest

Sv: jag och min *pip* beslutsångest

min pissemiss är nog den mest gosiga man kan hitta! han kan inte vara många meter utan mig;) jag undrar hur i hela friden han överlever när jag är på jobbet, haha! Inget är kul utan mig; inte kul att sova, inte kul att leka och busa, inget kul att äta själv; ahh ni fattar! :) E så glad för söta lilla alfons... undrar om han kommer försöka äta upp min pizza ikväll, återstå att se:)

Vi har 2 katter, bäst som sällskap åt varandra och så. Kattvakt som bor ett par hus bort ifrån oss. 2 lådor (skiter i ena och kissar i andra). 2-3 matskålar och 1 vattenskål.

Man ska ALDRIG ha 1 katt utan alltid 2. Står i någon "lag" att man bör ha 2 st djur av samma ras på samma plats för sällskap osv...

det beror ju verkligen på katten med! Alla trivs inte som "flockdjur" Alfons ser ut att trivas mycket bra själv och tror han hade blitt sur om jag gosade med nånannan faktiskt! Det är så med vissa, men hade jag skaffat en till hade väl det gått bra, men en räcker som det ser ut nu!

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 715
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 954
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 209
Senast: Shenzi
·
Övr. Katt Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra längre med katterna, jag och sambon. Vet ju hur bra Buke är på detta med problemlösning så jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 956
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar