Spärr till garderobsdörr

Sv: Spärr till garderobsdörr

Min första britt tar tag om tassen runt handtagsknoppen och backar. Hon har väl sett hur jag har gjort. Inte en dörr eller låda var stängd när jag hade henne. Och tydligen har hennes nuvarande husse samma problem. Gäller att ha ordning i skåpen.

Haha, min ena hoppar upp å hänger sej i handtagen å skuter ifrån med benen. Han öppnar ALLA dörrar, även låsta om nyckeln sitter i, e helt hopplös:crazy:

Haukur skrev:
Haha, min ena hoppar upp å hänger sej i handtagen å skuter ifrån med benen. Han öppnar ALLA dörrar, även låsta om nyckeln sitter i, e helt hopplös:crazy:

Du har inte funderat på att låna ut katten. :idea:
Jag tror att crux_ansata skulle ha nytta av den! (Se denna tråd) :)

HAHA, ja d vore nog nåt:D Låste in honom i föräldrarnas källarrum igår för att han inte skulle träffa deras katter. Dörren är skitsvår att få upp å jag måste alltis använda båda händerna för att få upp den. Dörren öppnas innåt rummet. Tror du inte katten lyckas öppna den å kommer upp ändå:rofl: Hopplös är han:D

Sassy skrev:
Bävar för den dagen tröjätaren lär sig öppna skåpslådor. (Har tre MALM-byråar för att hålla henne borta från allt hon kan leka sönder)
Min katt lärde sig hur man öppnar byrån Malm för några dagar sedan....:cool: Hon kanske ska bli inbrottskatt, hon verkar klara det mesta :smirk:

Tänk bara på att det är Mandalaki som skall fixa till det... :rofl:

Det viktiga när man har med saker som ska klistras fast att göra är att man tar av skyddsfolien innan man försöker få dem att fästa ;)

Carolus skrev:
Tänk bara på att det är Mandalaki som skall fixa till det... :rofl:

Var det där nödvändigt??

;) :rofl: :rofl:

Vänta bara, jag kommer att limma magneter så att inte ens jag får upp städskåpsdörren! De får riva huset innan jag ser min dammsugare igen:D

Sassy skrev:
Det viktiga när man har med saker som ska klistras fast att göra är att man tar av skyddsfolien innan man försöker få dem att fästa ;)

Men tack för tipset hörru. Var fick du luft ifrån?:mad:

Vet du om jag behöver ta bort skyddsplasten från själva dörren?:angel:

:p :D :rofl:

Det är inte nödvändigt, men plastinpackningen bör avlägsnas från limtuben innan du sätter igång. :devil:

Vad gjorde man om inte Buke fanns? Hade buke funnits när jag köpte micron hade det här aldrig hänt.;)

Kan ni se tråden:?

"&%¤&/ /%¤%&/ affär, jag fick en blå micro i stället för en vit! Hur hade ni gjort, vad säger konsumentköplagen, kan jag måla om köket så att det matchar?"

:crazy: :D

Ska jag berätta en hemlis om blå skyddsplast? Men du får inte berätta för någon annan i så fall...

En väninna, och tillika granne på den tiden, köpte ett nytt akvarium. Det var en fredag och hon skulle få det hemkört på em. Akvariet kom och hon packade upp det. Kl 17:47 ringde hon mig (som var med i akvarieaffären och skrek "- Kom genast in till mig och kolla skiten!!!"

Jag hastade över gården och in i henmnes lägenhet. Hon hade då ringt upp akvarieaffären. Hon skällde som en bandhund över att hon fått en blå lampa till akvariet. ”Det fattar ni väl att jag inte kan ha en ful, ljusblå lampa i mitt vardagsrum!! Ni ska byta den NU!” skrek hon. Klockan var då 17:52 och affären skulle stänga kl 18. Min väninna är en verbal, tempramentsfull människa som visade prov på både högt röstläge och ett rejält förråd av svordommar hon öste över den stackars expediten i telefonen.

Under tiden gick jag bort till akvariet och drog bort den blå skyddsplasten från akvariet. Min väninna tittade med uppspärrade ögon, var tyst i tre sekunder och sa ”Äh, skit i det, trevlig helg” och la på luren.

Jag undrar vad expediten egentligen tänkte.:crazy:

Jo, hon är speciell. Eller var i alla fall, vi har tyvärr tappat kontakten efter flytt. Nån gång ska jag berätta hur hon kopplade in lampor hemma... ;)

Känns det bättre nu? Du är inte den enda som lyckats trassla till det med blå skyddsplast.

Du kan spara den här historien och använda den när det tjatas om micro nästa gång ;)

Sablans, så snäll jag är idag då.....

Ja men det är ju bra för då slipper du dammsuga i fortsättningen... Så kan du komma hit och låsa in min snabledrake med. :rofl:

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som känner igen sig, är likadan eller kan relatera till problemet på något sätt? Det skulle vara skönt att få prata...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
31 541
Senast: Saeta
·
Övr. Katt Jag studerar till sadelmakare och hästen har musklat om sig i ryggen = en del av dem passar inte för tillfället = nu har jag flera...
2
Svar
26
· Visningar
2 382
Senast: Liten
·
Äldre Funderade på om jag kanske skulle ha lagt tråden under "Hem & hobby", men då det mer handlar om något slags livsval, så fick den hamna...
2
Svar
22
· Visningar
2 297
Senast: zassoo
·
Hästmänniskan Ursäkta långt meddelande. Skulle bli jätteglad om någon orkade läsa igenom allt och dela med sig av sina tankar. Livet som hästägare...
Svar
18
· Visningar
2 908
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Parfym
  • 🎄Jul 2024🎄
  • Borstning av tänder

Hund, Katt, Andra Djur