Lite bilder på mina brittiska hårbollar

Sv: Lite bilder på mina brittiska hårbollar

Vill bara ta tag i kissen och pussa hundra gånger på nosen!! :love: Det är bra att ha två kissar som man kan ha till olika saker! Siri är knäkatt nr 1 i hela världen, men vill inte bli tvångspussad. Misan skulle aldrig i livet sitta i nåns knä, men tvångspussning går hon med på utan blinka!

Nej, de har inte viltlook, men ser liksom rejäla, robusta ut... Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det, men alla tre raser ser ut som Katter! :love:

Mina sitter inte heller i knät, men Yoga ligger gärna bredvid och så ska man klappa henne lite fint. Eller bara hålla handen på/mot henne, det räcker oftast.

Det verkar gälla britter överlag. Det är synd att de inte är några goskatter. Mis vill alltid vara med, men sitter man i soffan ligger hon uppepå ryggstödet. Men kan klappa lite eller stjäla en och annan puss, men blir det för mycket går hon och lägger sig på golvet istället.

Enda stället där man kan gosa hur mycket som helst med henne är när hon ligger i IKEA-korgen. Där är det av någon anledning skönt att bli gosad!

Haha okej, då förstår jag lite bättre, tänkte mer en massör bara för njutningen och såg ut såhär :eek:

Liknande trådar

Övr. Katt Tagna med min alldeles egna digitalkamera :love: Yogas nya nöje, sitta inne i duschdraperiet och titta på mig när jag gör mig...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama