Jag Blir Galen !!!

Sv: Jag Blir Galen !!!

Känner igen mig!:D
Har 9 vuxna katter,yngsta är 2½ år, äldsta 16år.
Samtliga har lekt i granen....:crazy:
Värst är 5:åringen Lasse på 6 kilo.
Plastgranen lever ett hårt liv och ser lite konstig ut nu....

Sassy skrev:
...och deras mamma är en riktig terrorist. Funderar på om man kan inreda källarförrådet

Det finns en anledning till att en av de bedårande kattmammorna heter Bus. :crazy:

Hade det inte varit vinter så tror jag de hade varit stallkatter för länge sen.:devil:

JO nu har det ju gått 12 veckor så nu kan ni lämna bort en del urväder å så får ni vänta ett par veckor till med dom resternade yrvädren :devil:

Men att du har orkat å klarat av detta :bow: visst har en kattunge funkat när vi har haft det (vi hade juförsig 3 stycken en gång utav ett mistag men det funkade oxå) men nio stycken jäklar alltså :bow:

JO nu har det ju gått 12 veckor så nu kan ni lämna bort en del urväder å så får ni vänta ett par veckor till med dom resternade yrvädren :devil:

Men att du har orkat å klarat av detta :bow: visst har en kattunge funkat när vi har haft det (vi hade juförsig 3 stycken en gång utav ett mistag men det funkade oxå) men nio stycken jäklar alltså :bow:

Carolus skrev:
Klart att man skall sitta där, maten är ju serverad framför en... Matte får vell skylla sig själv att hon har maten serverad framför ögona så där...
Hur får man dom att förstå att hon inte är mat då? :crazy: det är irriterande att höra ljudet när dom slår med tassarna mot buren. :mad:

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wWXR3uf_ozvncjDYOws-O8s853S4Olu7GV5Dm5lw9F0PCM3UgH9EZRiqMjs__yiiwLaesRdHqaT9NKrL8zo8Bpso-XBxhZlGTYTx9Ox0vEvxjK83-57F9Uv

Vid elementet

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wXVlZTtnw4mc9xup7f7lWBSDx-HSDhWMvDv92GqcqFRThrB_n5xT3a-xD5QSR3XiFwD7BQPON7cGYLnTTDBwR-1TTrLKdWT2mzJNR_wohm7RuWekECn9flA

När de äter ligger de still i alla fall

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wWKhHNGvOlvsTISQhs63Cjrm24I9INLTKRzY-DfVG9W1yWxY3mNgTVtyQp4Dg96v6sLCSFBL2xN2veZNyujdPfkvbMPmG3PYXmt2z3yDo9hzJOmW3YU_N8x

Mamma på låda under granen, genast kommer alla de små....

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wVKjh5UHXR5d8GN6EhbZE3QJJ6WPHvkXd-kXTi8Y9bEVp7frRQxUIk8vhUAUZ26RQb_Y1ZAcY9vFL8uKgqegnC8a1NS_eQ7U64an6fSPF9YvA

Trångt på lådan och inget bordsskick alls

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wXjnNxUYtheOugO76bq9ckeiB5BZuQjPm-dRh3817gdQA4BvX7qLC3EseKzFZBeUkZh1OoQQt7R8ixcAKVtWIFG6VKdKJhzeGwUbwne5KQmPlt_JqP0Hk7D

Stackars mamman trillar ner, men de ger sig inte ändå....

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wXDR5gSSdzkHui5BA3B-VtrvczXHGUuq10p8WNE_AaiZTtYIGfhzxu9V11T16ODdIw8ISmSdshZjFTeozBv6dJs2TtmqwET5uWJLiXNGNYOx1BVhCkBWEQd

Här har den andra mamman tagit över några ungar

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wVEPfMHZtIWiTMvYbQjBqfxITP8jlczHgxeQyI5E8PEcRQT0syExLIXYTq_l3ec_tqCA3tOEWZD2VHNbiumsqJ8E6CE0bheTAuzf-QFrVFRwv7ppykdfF7f

Man får rycka in och hjälpa till om man kan ju...

Mammorna har diat och fixat med varandras ungar hela tiden. Jättepraktiskt.

Åh jätte söta bilder, andra bilden var ju bara totaly :love:

Jo dom där få sekunderna dom ligger stilla ja :D

:love: Fiiin skölpaddsmamma! Liknar min nuvarande lite...

Jag lider med dig. Mitt förbaskade %#¤%¤#¤ skrälle har tuggat sönder inte mindre än 4 (4!!!!) härlurar till MP3:n :crazy:. En av brorsans, två av mina. Då fick jag vänligt nog ett par nya i julkapp, som har legat ouppackade tills imorse. Öppnar den, lägger den i väskan, sminkar mig i 2 min (2!!!) och när jag vänder mig om har hon tuggat sönder dem :mad: :crazy: :cry:. Vad tusan skulle hon i min väska att göra :mad:. Gah...

Jag blir alldeles bebissugen :love: :love:

Vill ha en liten till...säg till om du får en till kull med gul/röda igen...:D

Fy sjutton det var den sötaste familj (dubbel familj) jag sett på länge!! :love:
vad gulligt att mammorna delar på ungarna?! visste inte att dom gjorde sånt!

sugen....

Mackan/som redan har 2 katter och förträngt tiden då hennes yngsta var liten kattunge i lägenheten . :D

Liknande trådar

Övr. Katt Någonstans har jag fått för mig att det här med katter är ganska smidiga djur att hålla sig med. Mormors katter låg mest i fönstren och...
2
Svar
28
· Visningar
2 229
Senast: Åska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar