Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jordbruksverket är förbannade på bl a Royal Canin, Eukanuba och Hills. De anser att marknadsföringen kring deras hund- och kattfoder...
2
Svar
25
· Visningar
4 219
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Hoppas att bukes allvetande kattfolk kan reda ut en del åt mig, nu när jag inte har några kattböcker till hands... Jag har precis...
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Dag 61. Både vi och Maja väntar på att bebisarna ska ploppa ut, och antagligen gör de det själva också för de lever rövare därinne...
Svar
3
· Visningar
717
Senast: palle
·
M
Övr. Katt Satt här i godan ro och käkade lite chips och hade Pringles fiery salsa som dip och lilla Tequila skulle tvunget på att nosa så jag tog...
2
Svar
25
· Visningar
2 043
Senast: kristibrud
·
C
Övr. Katt Någon av katterna har börjat kissa inne... i sängen, i badkaret... Enligt min uppfattning trivs katterna bra hemma. De äter bra, leker...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: oopsie
·
A
Övr. Katt Behöver katter vitaminer? Svaret är ju naturligtvis ja på den frågan, men behöver de mer vitaminer än det de får i fodret (torr och...
Svar
3
· Visningar
1 982
Senast: Sol
·
Övr. Katt Juniors andra försök verkar ha lyckats.... Så här ser hans fästmö ut nu.. http://www.fotogalleriet.se/alb_showpic_id1348146.html...
Svar
11
· Visningar
906
Senast: Sassy
·
S
Övr. Katt Jag startar en ny tråd med bilder på långhåriga icke raskatter, eftersom så många verkar gilla dem, och börjar med mina egna missar...
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: aemaria
·
A
Övr. Katt Är så att jag lämnade en kattunge igår till en familj och de har en stor hund. Kattungen har inte ätit eller druckit sedan de fick hem...
Svar
7
· Visningar
8 976
Senast: mackan
·
Övr. Katt Min Dizze som är fyra månader, väger två kilo , är det för mycket ? Hon är väldigt aktiv och SMAL, ser ut som om hon inte fått någon...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: loveponies
·
C
Övr. Katt Hej! Undrar om någon vet vad denna färgen kallas? Är det någon form av tigrerad? Har försökt söka efter trådar om kattfärger men Olles...
2
Svar
39
· Visningar
2 292
Senast: Sassy
·
G
Övr. Katt Jag har varit på djursjukhuset med min snart 13 åriga hankatt. Han har en cancer tumör på käken.Finns inget att göra han kommer bara att...
Svar
8
· Visningar
4 100
Senast: Midi
·
R
Övr. Katt Nu är ju lille hittekatten Baloo snart 6 månader, har börjat visa tendens till att stryka dofter med kinderna, Han är ganska mager...
Svar
8
· Visningar
1 106
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Vi har just nu tre stallkatter. En vuxen bondkatt och två kattungar. Problemet är bara maten. Vem ska vi anpassa den till? har förstått...
Svar
5
· Visningar
865
A
Övr. Katt Frasse har varit "på rymmen" sen i går kväll... :( Sambon släppte ut honom en sväng i går när han gick till tvättstugan (vi bor i lgh)...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: Saigon
·
M
Övr. Katt Två små frågor:D Nr1: Vår ena stallkatt är som tokig att rulla sig i hundpiss:eek: Varje dag går han till brevlådorna och gräver...
Svar
9
· Visningar
1 161
Senast: Mount Never Rest
·
Övr. Katt SKa jag få i katten avmaskningen...?? Mosar jag det i maten rynkar hon bara på nosen....stoppar jag ner dom i halsen på henne blir hon...
Svar
13
· Visningar
910
Senast: Cheyton
·
Övr. Katt Varför bits min katt när jag gosar med honom? Han ligger på golver och kromar omkring och vill bli gosad och efter ett tag så biter han...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: mandalaki
·
A
Övr. Katt Går det att vänja gamla katter vid hund som inte ger sig på katter? Hur lång tid kan det ta om det över huvud taget går?
Svar
7
· Visningar
1 417
Senast: domino
·
Övr. Katt Hur ofta löper en katt ungefär? Min honkatt har inte löpt sen juni/juli ungefär, går inte på p- piller, okastrerad och inte träffat...
Svar
5
· Visningar
666
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama