Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heulwen skrev:Om jag bodde närmare hade jag gärna tagit hand om dem ett tag och fått hjälp av katthemmet att hitta nya hem åt dem.
lady_vip skrev:Okej. Så om jag kan ha henne i en hundbur, modell större, gärna på ett varmt ställe (pannrummet är kanske lagom eftersom människor nog stressar henne) i 24 timmar så kan jag sedan släppa henne?
Hur gör jag med stygnen? Förstår att det bör vara sådana som går bort av sig själv, dvs inte ståltråd. När jag kasterade min hund i september kunde jag inte ha tratt pga att hon hade rävskabb. Jag försökte med socka, men det funkade inte, hon kom åt stygnen och det blev inte vackert.
Katter är väl iofs mer försiktiga när de putsar?
//E
lil-sis skrev:har en vild kttung i knäet nu. hon hittades iofs mer eller mindre precis är hon öppnat ögonen = alldeles för liten. men hon är supersocial.
mamman hennes är dräktig igen men hon dödar ungarna innan vi får tag på dem. tragiskt men de blir iaf inte fler. elvis tog sig antagligen ut från boet själv.
Nicolina_ skrev:Ta en söt bild på dina kattungar och sätt ut den på internet! Funkar jätte bra. Vi fick alla våra kattungar sålda på tre dagar och 200kr/ st. De var inte raskatter!
lil-sis skrev:Hon får mat och så och skulle någon kunna fånga in henne så åker hon ner till kliniken och steriliseras, inget mer med det, har inte så mkt med ekonomin att göra utan mer det att mamman är så vild att det är svårt att ens komma i närheten av henne.
.................................
Och choklad, vet inte om det är så bra för katter men hon ÄLSKAR de brownies jag tar med från 7-11 ibland.