Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Har ni exempel på händelser där katten förstått exakt vad som kommer att hända? Jag är så fascinerad över detta fenomen. Jag köpte...
Svar
13
· Visningar
1 158
Senast: Sirisiri
·
M
Övr. Katt Hur ser era Svartsilverspotted-katter ut? (bilder) inom vilka raser finns färgen? mvh/Maria
Svar
16
· Visningar
2 016
Senast: marijaa
·
Övr. Katt vi har en kisse som är ca 3-3½ månad gammal, hon har precis tappat sin första hörntand och har börjat få svarthaka. "tonårs"problem...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: wtf
·
Övr. Katt Som en del av er kanske har läst så hände det någonting mysko med vår ena katt i torsdags... Nu är han precis som vanligt och har...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: Black
·
M
Övr. Katt Läste i en annan tråd om vissa katter som hae lite udda matvanor. Några åt ekol-olja o nån annan senap... Mumma! :D Min Charlie...
Svar
16
· Visningar
2 559
Senast: simpe
·
Övr. Katt Detta är min katt Dizze när hon vill vara i fred, då går hon in och lägger sig i transportburen, har den alltid uppställd inne så att...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: cagner
·
L
Övr. Katt vill vara en ren katt. den tycker om att sitta i tvättmaskinen. monstret Nån som vill ha en katt?:angel:
2 3
Svar
44
· Visningar
2 826
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Under några dagar har kissekatten får vänja sig vid att ha selen på sig och det tog inte många minuter innan förstod att hon INTE skulle...
Svar
9
· Visningar
833
Senast: Tassetass
·
A
Övr. Katt Brukar gå en svart/vit bondkatt utan för vårat hus (lägenheter) och jag har aldrig kollat så noga på honom, fast igår gjorde jag det...
Svar
4
· Visningar
1 237
Senast: Vagis
·
Övr. Katt I dag hände det något ruskigt med våran katt... Det började med att han mådde illa och kräktes för att sedan bli helt livlös... :eek...
Svar
5
· Visningar
2 744
Senast: Black
·
Övr. Katt I morse åkte pappa iväg med katten till distriktsvet. för att han hade blivit dålig kvällen innan. De kunde inte fatta vad som var felet...
Svar
7
· Visningar
849
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hur mkt kyla klarar egentligen en katt? Om vi säger att den varit utekatt hela livet, och självmat går ut vilket väder det än är? Att...
Svar
7
· Visningar
1 679
Senast: jerseyko
·
R
Övr. Katt Hr två katter som har varit innekatter hela sitt liv (dom är snrt 1 år). Vi har tänkt flytta till en annan lgh nu och där finns det en...
2
Svar
21
· Visningar
6 177
Senast: simba_112
·
T
Övr. Katt Min lilla kisse på 6 månader har varit dålig i två dar nu.. Hon spyr med jämna mellanrum men d kommer inte upp nått för hon har inget...
Svar
8
· Visningar
866
Senast: skydiva
·
Övr. Katt I somras flyttade en vildkatthona in på vår höskulle. Efter ett tag upptäckte vi att hon hade tre ungar, två röda pojkar och en...
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: Vagis
·
R
Övr. Katt Bagheera har fått en massa mjäll, nu undrar jag om det kan vara mjällkvalster? Smittar det? Han har även fått ett sår vid svansroten...
Svar
10
· Visningar
4 820
Senast: rattalskare
·
F
Övr. Katt Stallägaren tyckte att det var en idé att ta med katten till stallet, och jag har börjat fundera nu: Varför inte? Min katt älskar att...
2
Svar
23
· Visningar
1 510
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Trots en del krångel med att få pälsen bra, så tog hon sitt första CAP och blev NOM, men förlorade med en röst mot en CRX i panelen...
Svar
19
· Visningar
1 031
Senast: adore
·
Övr. Katt Abbie är vid detta tillfälle 2 år 2 månader och 4 dagar gammal. Kastrerad. Men kvällssnutten (och ibland även en på morgonen) är det...
Svar
7
· Visningar
1 719
Senast: adore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama