Katter på balkongen..?

Sv: Katter på balkongen..?

Har oxå haft katter på balkongen utan nät.. (så här i efterhand ganska dumt, men inget jag tänkte på då) mina kisar visade nämligen tendenser på att vara höjdrädda :crazy: de satt på sin höjd i fönsterkarmen och solade, men vågade sig aldrig upp på balkongräcket.. DÄREMOT så spatserade grannens katt (2 balkonger bort) över till oss, smet in genom ett fönster på glänt när jag inte va hemma och hälsade på mina katter då och då.. dessa besök slutade i 2 små söta kisebebisar :D . Sen flyttade vi..

Sv: Katter på balkongen..?

Mina katter hade jag ute på balkongen i början när jag flyttade till "nya" lägenheten. Tyson satt och "pratade" hela tiden där ute och jag kollade på tv. Sen blev det tyst så jag gick och kollade. Han var borta !! Sen kom han springandes på gångvägen nedanför och hade inga planer alls på att komma in. Kan tillägga att det är en grässluttning precis under balkongen så om dom hoppar är det inte särskilt långt till backen. Efter det lämnar jag inte nån av katterna på balkongen utan tillsyn. Rekommenderar något nät eller galler.:bump:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
601
Senast: Bison
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 589
Senast: cirkus
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
796

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix
  • Sabotage?

Omröstningar