Sv: min katt

Poppinella skrev:
Vår dam brukar testa gränserna, hon väljer att se sig som väldigt liten och nätt...
436924.jpg

http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt_9/00430000-00439999/big/436924.jpg

Haha! Jag såg henne inte först!! :rofl:

Har också en katt som gillar att vara med och bestämam vid datorn, jepps bilden finns i galleriet med men wtf.
Tequila vaktar husses grogg :)
dscf0001s5du.jpg

Hon har lite skumma idéer ibland, sitter och stirrar ut genom fönstret i timmar men hon vill inte gå ut
dscf00090rg.jpg

Sen har vi Baby som inte gillar att vara med på kort :D
dscf00500su.jpg

Mvh
Möller

Minime skrev:
Haha! Jag såg henne inte först!! :rofl:

Visst är hon söt? :love:
Hon brukar alltid knö sig in i små utrymmen, förstår inte hur hon får plats... det senaste tricket är att hon har lärt sig hur man öppnar husses strumplåda, slita ut strumpor och trycka ner sig själv där... Visst att hon öppnar många skåp här, men att hon verkligen lärt sig att dra ut en låda!!!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
461
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
464
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
684
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama