4 veckor är dom nu! (bebisbilder)

Sv: 4 veckor är dom nu! (bebisbilder)

Only_Me skrev:
föresten hur mycket går en sån sötnos på, jag har velat ha en sån sen barnsben

Normalt pris för en ragdoll är 5000-8000:-. Jag tar 6000:- för mina.

Åh vilka underbara kissemissar :love:

Äh, de är ju både skelögda och smutsiga runt munnen ;)
Längtar tills mina blir lite roligare, lika söta som sånnadär fluffbollar kommer de ju aldrig bli men...

Sassy skrev:
Äh, de är ju både skelögda och smutsiga runt munnen ;)
Längtar tills mina blir lite roligare, lika söta som sånnadär fluffbollar kommer de ju aldrig bli men...

Inte skelögda, vindögda! (För en skelande katt tittar väl inåt?) Skelögdhet vill man ju inte gärna ha, eftersom det är ärftligt och inte får ställas ut med... Vindögda är ju nästan alla kattungar mer eller mindre, det växer ju bort sen...

Kollade precis upp saken, eftersom jag blev osäker... Det är tydligen tvärtom, att en vindögd tittar mot nästippen, och en skelögd tittar åt olika håll.
Så då är det ju fel att säga att det är skelögdhet som är vanligt hos maskade katter, det är ju vindögdhet då? Då står det ju t o m fel i Sveraks utställningsregler, för där står det ju att det är skelning katten blir diskad för, inte vindögdhet. :confused:

Liknande trådar

Övr. Katt Igår blev bebbarna 1 vecka gamla, och självklart tog jag bilder på allihopa! Namn har de fått allihopa, temat är keltiska! :idea: Och...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Och dom blir bara sötare och sötare! :love: Nu har ju alla öppnat ögonen, och jag kan knappt hålla mig från att äta upp dom! :D :love...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Har inte skrivit här på ett tag, men jag tänkte att jag skulle presentera den fjärde kullen som fötts i min uppfödning! De föddes 6...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Igår blev dom hela 7 veckor gamla, usch vad tiden går fort! Bebisarna har varit dåliga i magen de senaste veckorna, så det har varit...
2
Svar
27
· Visningar
2 734
Senast: Fridolina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar