Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

B
Övr. Katt Näää-idag hände det som INTE skulle hända. :cry: Vildkatten som vi lyckats fånga in och haft inne nu i över 2 veckor smet ut. Hon...
2
Svar
25
· Visningar
2 003
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Ni som har innekatter: hur löser ni deras behov av att tugga/äta på gräs för magen? det kattgräs man köper i djuraffärerna och odlar...
Svar
9
· Visningar
7 937
Senast: Sotis
·
D
Övr. Katt Nu är den här och tydligen kan katter få den:eek: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,785479,00.html
Svar
5
· Visningar
901
Senast: ylv4
·
Övr. Katt Jag har två katter som vaccinerades i april förra året. Det är enda gången de har blivit vaccinerade, har dom ändå ett säkert skydd? Man...
2
Svar
37
· Visningar
5 954
G
Övr. Katt nu när det närmar sig kastrering har uppfödaren nu börjat nämna alla möjliga komplikationer,typ att sädesledarna skulle trilla ut igen...
Svar
8
· Visningar
2 848
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Igår blev dom hela 7 veckor gamla, usch vad tiden går fort! Bebisarna har varit dåliga i magen de senaste veckorna, så det har varit...
2
Svar
27
· Visningar
2 734
Senast: Fridolina
·
K
Övr. Katt När ska man tidigast ta en kattunge från mamman??
Svar
7
· Visningar
870
Senast: dXb
·
C
Övr. Katt Öppnar dörren, ska ner i tvättstugan och utanför dörren sitter en kattunge med halsband med pingla på, och skriker och vill in HOS MEJ...
2
Svar
34
· Visningar
1 931
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Min ena katt (en bondkatt) ligger ofta på soffans ryggstöd. Ofta när jag sitter i soffan börjar han slicka mig i håret. Detta slutar...
Svar
8
· Visningar
1 053
Senast: aysha
·
Övr. Katt ...funkar det? Min katt gillar att vara i närheten av kaninen i sin bur. De har nosat på varandra genom gallret och de verkar gilla...
Svar
12
· Visningar
1 930
Senast: malinsky
·
Övr. Katt ...min lilla misse är jättesjuk och inlagd på sjukhus å jag tror att hela jag håller på att gå sönder :cry: :cry: Hon var borta ett...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 521
Senast: gadriel
·
Övr. Katt Det är inte så illa som det låter... :D Hur ofta kissar/bajsar era katter per dygn? Pratade med en kompis vars Burmor går på...
Svar
1
· Visningar
646
Senast: Corax
·
H
Övr. Katt min katt har spårlöst försvunnit och han var sjuk vid tillfället och smet ut genom fönstret. Han har varit borta i tre dagar nu och jag...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Headstrong
·
Övr. Katt Vilket är det bätsa torrforet som finns och varför? ;) Även om det finns bättre saker än torrfoder så skulle det vara intresant att...
2
Svar
21
· Visningar
2 245
Senast: IrishDraft
·
H
Övr. Katt Titta på den här videon! Den här katten är ju störtskön!!! :D :rofl: :rofl: :rofl: http://www.pan-fun.com/film/ballcat.wmv
Svar
19
· Visningar
1 003
Senast: HumleMumlan
·
S
Övr. Katt Min älskade lilla katt blev steriliserad igår och idag mådde hon inte så jättebra pga operationen.. Precis efter att jag gick till...
Svar
6
· Visningar
891
Senast: Haukur
·
S
Övr. Katt Min katt kan inte kissa, hon går på lådan hela tiden men det kommer bara några droppar. Tror ni att det är akut så jag kan ringa...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: Silfra
·
A
Övr. Katt Hej, Nu när det är snö ute är det hopplöst med tovor på min katt och jag kan inte kamma ut dem utan måste klippa. Hon var en kattunge...
Svar
10
· Visningar
4 850
Senast: mackan
·
Övr. Katt Jag har en lite fråga till er som är lite mer insatt i kattens beteende än jag: Vi har en nykastrerad hankatt på ca 1.5 år och vi är...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Vagis
·
Övr. Katt En av mina katter sprang bort från vår kattvakt när vi var bortresta i januari :cry:. Egentligen vill jag bara ligga på sängen och grina...
Svar
3
· Visningar
6 508
Senast: Angely
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Banta/slimma ner shettis?