Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men har du sett henne ar det ingen fara tycker jag, da vet du ju att hon lever och ar ok.
Ta det lilla lugna, ge henne mat ute....en vacker dag kommer hon att komma in i huset igen.
Jösses vad jag sprungit med den där uppvärmda fisken och spridit dofter över gården idag. Hon har kommit fram till dörren för att kolla, men då var jag inne och det fanns ingen fisk på trappen. Ju hungrigare hon blir desto lättare blir det att få tag i henne. Kampen går vidare. Kampen för att få ta bort suturerna.
Efter 5 dar ute och utan vilja att komma så är hon nu infångad!
Hade öppnat upp i vedboden (hennes stamställe), men där gick hon aldrig in och lade sig (jag förstår henne med tanke på att det känns som 1100 katter pissat därinne). Men igår kväll när jag gick ut och kollade så hittade jag henne i en iordning gjord sovlåda därute.
Täppte igen hålet på lådan med jackan och bar in alltihopa.
Nu är suturerna tagna och hon håller som bäst på att käka upp all mat som finns i alla matskålar på golvet.
Foder & Strö Nu vet jag inte exakt, men jag skulle uppskatta deras behov till ca 60 Mj och 360 g smrp vardera, utifrån tabeller. Den ena ponnyn är ny...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.