Sv: Hehe,,

Men har du sett henne ar det ingen fara tycker jag, da vet du ju att hon lever och ar ok.
Ta det lilla lugna, ge henne mat ute....en vacker dag kommer hon att komma in i huset igen.

Sv: Adjöss!

Jösses vad jag sprungit med den där uppvärmda fisken och spridit dofter över gården idag. :d Hon har kommit fram till dörren för att kolla, men då var jag inne och det fanns ingen fisk på trappen. Ju hungrigare hon blir desto lättare blir det att få tag i henne. Kampen går vidare. Kampen för att få ta bort suturerna. :bow:

InfÅngad!

Efter 5 dar ute och utan vilja att komma så är hon nu infångad!:bow:
Hade öppnat upp i vedboden (hennes stamställe), men där gick hon aldrig in och lade sig (jag förstår henne med tanke på att det känns som 1100 katter pissat därinne). Men igår kväll när jag gick ut och kollade så hittade jag henne i en iordning gjord sovlåda därute.
Täppte igen hålet på lådan med jackan och bar in alltihopa.

Nu är suturerna tagna och hon håller som bäst på att käka upp all mat som finns i alla matskålar på golvet. :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: Elbe92
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
796

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka