Fan, fan fan fan fan

Sv: Fan, fan fan fan fan

Massor med tröstekramar till dig. Känner med dig.

tack... hela tidne förvänta man sig att hon ska vara där hon brukar och så är det bara tomt.

Tänk att en liten misse kan få en att känna sig så hemma, får nog itne dröja för länge innan det få bli katt igen i huset, även om det inte kan ersätta ebba så är ett hem inget hem utan en misse.

Stackars dig!:crazy: Hon var värkligen söt, om det är någon tröst. :( Jag vet hur det käns, fick avliva min katt.
Det var visserligen 2004 men jag kan i bland gå ner och tro att jag har hört honnom jama.:(
Och nu är nästa katt på utgång! :cry:

Stora kramar till dig. Du verkar behöva dom!

Lilla_Puman skrev:
Stackars dig!:crazy: Hon var värkligen söt, om det är någon tröst. :( Jag vet hur det käns, fick avliva min katt.
Det var visserligen 2004 men jag kan i bland gå ner och tro att jag har hört honnom jama.:(
Och nu är nästa katt på utgång! :cry:

Stora kramar till dig. Du verkar behöva dom!

va tråkigt :( *kramar*

Sista gångerna jag varit i affären har jag tänkt att jag kanske ska köpa en burk kattmat till Ebba å sen kommer jag på att hon inte finns.

Jag och sambon har bestämt oss för att köpa ny katt, det blir nog två stycken denna gången och riktigt små. Har ju itne fått vara med från början med varken ebba eller den andra katten jag fick från djurens vänner som mina föräldrar blev jätteförälskade i och "adopterade" ;). Jag vet ju att nya missar inte kan ersätta ebba på något vis och det vill jag inte heller, ebba är ebba och det finns ingen misse som är som hon men jag vill gärna lära känna två nya krabater, det är så tomt och ensamt utan ngn misse på dagarna (jobbar mkt hemma).

Fy faan va jobbigt.... Otroligt fin katt, hon kommer vara populär i katthimlen! =)

Angely skrev:
Fy faan va jobbigt.... Otroligt fin katt, hon kommer vara populär i katthimlen! =)

Ja hon är en riktig liten prinsessa så det är nog många pojkar som kommer passa upp henne :)
Hoppas bara det är någon som kan klia henne på magen, finns inget hon tycker bättre om än det..

Liknande trådar

Katthälsa För några dagar sen började hon bli tröttare och åt och drack sämre. Matte sin vana trogen har varit ett vandrande nervvrak. Efter ett...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: Tassetass
·
Katthälsa Har varit på djursjukhuset med andra katten idag och mest sannolikt har hon herpes i ena ögat :cry: Vad fan gör jag nu?? Hon är allt...
Svar
17
· Visningar
10 156
Senast: Omorfia
·
Hästvård Det här blir långt, men jag måste ju ge all bakgrundsinfo. Hästen är 4 år, fullblod i full tävlingskondition, aldrig varit sjuk...
Svar
16
· Visningar
1 691
Senast: BitterAss
·
Övr. Hund Just nu känns det som om jag bara har lust och ge upp och inte kämpa något mer. Börja i måndags med att jag åkte hem till pappa för...
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: eviliny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama