Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hejhej! Nu börjar jag ju undra vad min katt håller på med... Det är en hane som är 4 år och han kastrerades väldigt tidigt. Han...
Svar
16
· Visningar
6 479
Senast: Zandrah
·
M
Övr. Katt när det dyker upp en ny katt på deras teritorium? Jag har själv aldrig haft katter så jag vet inte så mkt om deras beteenden, men jag...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: maisan
·
L
Övr. Katt jag har en 8 år gammal perser(världens snällaste). men det är tyvärr bara problem med honom. han kom till mig för 4 år sen. jag har...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: banjijamp
·
Övr. Katt http://expressen.se/index.jsp?a=543243&f_page=5#f_comment Alltså jag blir bara så förbannad när jag läste krönikan.
2
Svar
22
· Visningar
1 746
Senast: BIMM
·
M
Övr. Katt I helgen var det kattshow i Reykjavík (nåt som händer bara 2 gånger om året). Det gick helt okey för oss och katterna fick väldigt bra...
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: palle
·
M
Övr. Katt Hur funkar det?
Svar
10
· Visningar
2 649
Senast: Cuaifeach
·
M
Övr. Katt hej alla! har pecis skaffat katt...å tänkte bra höra om vilka leksaker ni rekomenderar å vilka se gillar? finns en del å vet inte vad...
Svar
9
· Visningar
1 277
Senast: R8n
·
Övr. Katt Blir det ngn buke-gala i år? Har för mig att det var Snurpe el ngn som höll i den och även om ingen av mina katter "vann" så tyckte jag...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: Sotis
·
S
Övr. Katt Det har tidigare diskuterats om tandsjukdomen FORL och ifall den ingår i försäkringen eller ej. Jag trodde den och de flesta andra...
Svar
2
· Visningar
800
·
C
Övr. Katt våran norska skogkatt ska ha kattungar om ca tre veckor:love: det är våran första kull så nu undrar jag om det är något speciellt man...
Svar
9
· Visningar
1 182
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min katt har en trasig klo, såg jag imorse. Den har spruckit upp som de ibland gör när katten ömsar klor, men flisorna är tjockare och...
Svar
3
· Visningar
6 333
Senast: Mimmi_Kisan
·
Övr. Katt Det skulle vara intressant om någon här kunde se vilken färg pappan måste ha till dessa kisseungar. Vi tog hand om Lucy; mamman, åt...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt Har ju alltid haft utekatter som skött sina matvanor på egen hand, men nu när Charlie bara får vara inne så måste man ju tänka efter...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: kem
·
Övr. Katt I kväll kom Juniors och Mojjas bebbar :bump: :bump: :bump: 2 flickor och 2 pojkar :love: :love: :love: Svartsilveragouti och...
2
Svar
35
· Visningar
2 005
Senast: palle
·
Övr. Katt Vad tycker ni att mitt lilla nyförvärv ska heta? Kom tilll mig med namnet Robinson men detta faller mig inte i smaken.
Svar
12
· Visningar
1 350
Senast: voltigehoppare
·
Övr. Katt Är så förbannad på min ena katt nu:devil: Butch kommer och säger till att hon måste ut och skita, och får såklart gå ut, och är jätte...
Svar
7
· Visningar
1 147
Senast: jerseyko
·
J
Övr. Katt Min katt på 10 månader har utan förvarning börjat löpa, och hon är hur jobbig som helst! Vågar inte släppa ut henne då jag inte vill ha...
Svar
3
· Visningar
1 891
B
Övr. Katt Jag har ett stort problem med mina två katter. Dom har varit statiska i pälsen och ger varandra och mig stötar. Hur får jag bort det...
Svar
6
· Visningar
1 268
·
L
Övr. Katt Jag undrar om någon kan förklara skillanden mellan Devon Rex och Cornish Rex? Har varit inne på rexringens sida men vad är det som...
Svar
11
· Visningar
3 957
Senast: adore
·
B
Övr. Katt Har 2 perserkatter ,hona o en hane 1,5 år. Problemet är honan som är väldigt söt o kelen dock något skygg, kissar i duschen,badkaret o...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: banjijamp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix