Nu Är Dom HÄr

Sv: Nu Är Dom HÄr

Får vänta tills i morgon kväll.....:crazy:

Det finns som sagt 2 olika varianter men dessa ska vara av linjer som viker sej pang bom på direkten när dom passerat 3 veckor.....

Oh, så söta.
OT: Det där tyget med kattungar på på första bilden hade jag som gardiner när jag var liten. :love:

Det är ett örngott som min vännina sytt åt mej...hon har sytt massor åt mej, örngott, kuddar, väskor, schabrak, ridtäcke m.m. + att hon broderat också :D

Hur är det med foldningen ? Det ser iallafall ut som om den längst till vänster har foldade öron - har jag rätt ?

Alldeles riktigt...Frode Fold är foldad :banana:

Tyvärr blev det bara en...och han är såld....:crazy:

Junior är såå :love: !

Annars kan gärna lilla Betty få flytta hem till mig! De blir bara sötare och sötare! :)

Betty flyttar gärna hem till dej...:D

Det är bara Frode som är såld...;)

Jag har bestämt att när mina 2 nuvarande inte finns längre så ska jag köpa 3 honor. En Devon, en korthårig Scotte och en Britt :idea:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
796
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix